MuscleMeat

mixje voor cardio

Sonisiuss

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Sinds 2 weken heb ik een mix gekregen wat ik moet opdrinken van mijn begeleider.
Ik vroeg hem waarom deze combi, maar kreeg er helaas geen antwoord op.
Het betreft: 1 eetlepel citroensap, 5 gram glutamine, bcaa, 500 mg paracetamol, 1000 mg carnitine

Kan iemand mij vertellen wat deze combinatie met je lichaam doet? Wat ik wel weet is dat het effectief is voor vetverbranding, maar wat maakt dit zo bijzonder?

Bvd.

Paracetemol?

Volgen wikipedia doet carnitine het volgende (copy+paste):
''Carnitine speelt een belangrijke rol in de energieproductie van het lichaam. Bij een tekort aan carnitine treden er problemen op bij de verbranding van vetzuren, waardoor vermoeidheid en gewichtstoename ontstaan. Verder is carnitine een antioxidant en heeft het een beschermende werking op het hart en bloedvaten. De geacetyleerde vorm, acetyl-L-carnitine, is vooral werkzaam in de hersenen en heeft daar een soortgelijke functie. Carnitine komt in alle weefsels van het lichaam voor''

glutamine, bcaa, carnitine, allemaal aminozuren die al dan niet goed zouden zijn voor je lichaam en spieren, daar zijn de meningen over verdeeld.

paracetamol is een pijnstiller maar werkt ook bloed verdunnend waardoor het hart minder moet werken.

citroensap zou voor de vet verbranding iets doen zeggen mensen maar daar zijn de meningen ook weer over verdeeld.

Nutteloos vind ik.

Hier betaal je zeker 10 euro per ''shake'' voor.

Drinken ze dit ook op de Mr. Olympia dan? En dan wel het hele weekend?

• Topic Starter Topic Starter
hahaha..wel leuke reacties allemaal! Maar mijn begeleider is 1 van de betere die er is en ik weet zeker dat er hier een aantal is hier die hem zeer zeker wel kent. Hij weet ongetwijfeld wel wat hij doet.

buiten de bloedverdunnende werking van paracetamol verhoogd het natuurlijk ook je pijn grens, dus zou je misschien wat dieper kunnen gaan. Of dit wenselijk is is een tweede, want je stelt jezelf open voor blessures

hahaha..wel leuke reacties allemaal! Maar mijn begeleider is 1 van de betere die er is en ik weet zeker dat er hier een aantal is hier die hem zeer zeker wel kent. Hij weet ongetwijfeld wel wat hij doet.
als hij weigert te vertellen waarom je iets moet eten heeft ie waarsch geen idee

Terug
Naar boven