MuscleMeat

Mixxen Magnificent/nr1 500ml water

nlajay

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m68
Massa
87kg
Hallo iedereen,

Ten eerste, een fantastische forum met goede mods en mede krachttrainers!

Ik had een vraag, wat eigenlijks de titel al zegt. Kan je deze 2 gezamenlijk in de mixer gooien en opdrinken ?
Ik heb het net gedaan, maar vroeg me toch af als dit wel goed is (rustdag).

Plus de maatscheppen die er bij komen zijn 50 gr en die in wheyperfection heeft wel maten. 20gr 30gr 40 en 50. Ik gebruik gewoon een volledige schep, en kom er nu dus achter dat dat 50gr is. En dat vind ik vreemd aangezien op bnf website, aangeeft 2 scheppen voor magn en 1 voor nr1. Is wel lastig als die 2 geen maatschep hebben :D

Alvast bedankt!

Scheepjes zitten er wel in hoor even met een vork door je pot gaan. Met de scheepjes van de potten zal het gewicht kloppen.

Magnificent alleen na een training en nr 1 in de ochtend op een rust dag trainingsdag nr 1 voor je training en magnificent direct na je training.

• Topic Starter Topic Starter
Hey, bedankt voor de reactie. Ik las namelijk op bnf dat je magnificent ook sochtends moet consumeren tijdens rustdagen. vandaar.

"Hoe en wanneer kan ik Magnificent het beste gebruiken?
Mix per dosering 2 maatscheppen (70 gram) Magnificent in 400 ml water of vruchtensap.
Gebruik Magnificent op trainingsdagen altijd direct na de training en op rustdagen direct na het opstaan."

Daarom vraag ik me af of je deze 2 mag mixen

Ja dit zou zijn vanwege de creatine als je geen nr 1 gebruikt en bcaa's verder zie ik er zelf weinig nut van in de rest in magn zijn snelle carbs. Je kan verder je vraag nog eens stellen in het topic over magn mischien dat je daar nog wat wijzer van Word rondom magn.

• Topic Starter Topic Starter
thx, ik zal me vraag daar stellen.

ik neem magnificent enkel na mijn training. En geen twee volledige schepjes, maar 1-1,5 en dan nog een beetje extra crea mono. Dit is voor mij meer dan genoeg en dan komt het ook goedkoper uit :)

Terug
Naar boven