Fitness Seller

mma duncan

pijnisfijn

Cool Novice
Waardering
1
traint iemand in in utrecht bij [Link niet meer beschikbaar] ?

Ik ben van plan er september een kijkje te gaan nemen, weet iemand hoe de verhouding ligt tussen standup en grondvechten?

Ik ken het hele team niet, maar wel even een opmerking.

Altijd manwijven die vechtsport doen. :D
En de meeste gasten die daar in die gym trainen zien niet echt uit als een vechter als ik de foto's bekijk (ook weinig gewicht overigens).
Zal geen heavyweight bij zitten.

En de meeste gasten die daar in die gym trainen zien niet echt uit als een vechter als ik de foto's bekijk (ook weinig gewicht overigens).

Mijn vraag naar u toe is dan :

-Moet je eruit zien als een vechter om goed te zijn?
-Heb je persé heavyweights nodig om goed te trainen dan?

ps. Ik vel geen oordeel over deze club want die ken ik niet, ik
stoor me gewoon een beetje aan uw opmerkingen...

Mijn vraag naar u toe is dan :

-Moet je eruit zien als een vechter om goed te zijn?
-Heb je persé heavyweights nodig om goed te trainen dan?

ps. Ik vel geen oordeel over deze club want die ken ik niet, ik
stoor me gewoon een beetje aan uw opmerkingen...

Dat zeg ik ook totaal niet.
1) Ik zeg ze zien niet uit als vechters(de meesten). Dat betekend niet dat ze niet goed zijn.
2) Dat zeg ik ook niet. Dat je er een heavyweight bij hebt zitten maakt meer impact dan dat je alleen maar mannetjes van nog geen 60kg er rond hebt lopen. Of je ze nodig hebt om goed te trainen, (geen idee hoe je deze vraag formuleert..) iedereen traint op zijn eigen manier.

Trek alstublieft geen conslusies.

ik ken marc, en een paar van zijn jongens. Ken verder zijn school niet, maar denk dat je er prima uit de voeten zal kunnen. ga gewoon kijken en oordel zelf, kan nooit geen kwaad toch!

• Topic Starter Topic Starter
ik ken marc, en een paar van zijn jongens. Ken verder zijn school niet, maar denk dat je er prima uit de voeten zal kunnen. ga gewoon kijken en oordel zelf, kan nooit geen kwaad toch!

zeker niet, ik was alleen benieuwd of er misschien iemand hier was die er meer vanaf wist zodat ik wat kennis vooraf had.

Tussen haakjes, ik vond het ook wel een rare opmerking, om een voorbeeld te geven, fedor ziet er ook niet uit als een 'vechter'. Google de namen van die mensen maar die daar vechten, je zult verschillende filmpjes vinden. Iedereen die in de ring/kooi stapt heeft mijn respect, of je nu wint of verliest.

Rot op gast je weet niks!

Hoe ziet een vechter er nou uit man??
Train niet bij duncan is overigens wel een goed team!
Marc duncan geeft ook goede seminars!!!

ga eerst eens wat leren over mma in het algemeen en in nederland want je weet geen moer.

Laatst bewerkt:

Ps sjaak ik ben 80,3 kilo en ik ros je kop eraf!
ga eerst eens wat leren over mma in het algemeen en in nederland want je weet geen moer.

beetje normaal doen kan ook, egotrippertje.

Ps sjaak ik ben 80,3 kilo en ik ros je kop eraf!

Jij zal je wat afrossen ja, lees eerst eens mijn comments goed door.
Kom daarna nog maar eens terug om een fatsoenlijk antwoord te geven.

Zo'n agressief ventje als jij doet zeker aan vechtsport? :D
Als jij je al zo'n rage krijgt van een comment op een forum, hoe moet het dan gaan met jou in het echte leven? :o

Ik vrees dat "sjaak" en "haas" er beiden niet veel van kennen aan hun comments te zien... ;)

Ik vrees dat "sjaak" en "haas" er beiden niet veel van kennen aan hun comments te zien... ;)

Ik ben bang dat jij ook geen idee hebt.
Word gewoon moe van mensen die op internet een goed mma team kritiek geven, terwijl ze zelf nog geen wedstrijd gevochten hebben.
Dan vind ik dat ik dat wel mag na een aantal mma wedstrijden, en veel grappling/bjj toernooien.

Word gewoon moe van mensen die op internet een goed mma team kritiek geven, terwijl ze zelf nog geen wedstrijd gevochten hebben.

Neem het met een korreltje zout man, ik ben al meer dan 15 jaar met de sport bezig (waarvan 8 jaar fulltime professioneel) en lees zo elke dag van die dingen op allerlei fora...

Maak je daar maar niet al te druk in, er lopen altijd van die pipo's rond die denken alles beter te weten! Probeer het van je af te zetten, ze zullen altijd blijven bestaan bro;)

Op zich ben ik het wel deels eens met sjaak, in mijn boxclub hadden ze ook niet echt zwaargewichten buiten later een trainer, tegen de lichtere gewichten goldt de regel, ik mocht niet doormeppen, zij wel.

Beunhaas waar train jij dan?

van os gym alkmaar
Het vroegere gymalkmaar dus.

te ver weg voor je denk ik maar je bent altijd welkom!

net eerste les gehad daar en echt geweldig team. Geweldige kerels daar, best gelachen vanavond! Alleen zonde dat er zo weinig aandacht aan standup wordt gegeven, maar zou het iedereen aanraden!

Een niet onbelangrijk detail, 3 mensen verschillende keren gesubmit en zelf niet een keer voor de bijl gegaan :D

Ik heb 3 maandjes mma gedaan omdat ik wing chun doe en er niks aan groundfighting gedaan wordt maar ik werd alleen maar gesubmit als we gingen grounden en pounden, heb jij dan ook een andere martial art gedaan, bjj judo?

nee alleen maar muay thai gedaan maar ik kijk ontzettend veel mma filmpjes en gebruik mijn broertje als proefkonijn (aanrader, hij is toch nog te slap om zich ertegen te verzetten). Ontzettend veel van geleerd en dat bleek dinsdag ook. Vanavond weer!!! Daarna zuipen tot ik afklop

Terug
Naar boven