MuscleMeat

MMA Events april

Een zwarte dag in MMA...

Nee maar ik ben serieus en beetje depri ;)

• Topic Starter Topic Starter
Een zwarte dag in MMA...

Nee maar ik ben serieus en beetje depri ;)

Hoezo een zwarte dag? Ik vond het goed en zag het aankomen, al die overhyped zogezegde supersterren heb ik het zo niet voor. Crocop is superman niet ofzo, hijs altijd een van de top contenders geweest in elke federatie maar nooit de top dog. In K1 moest hij het altijd afleggen tegen de top, in pride ook: Hunt, fedor & nog kon hij niets tegen beginnen.

UFC overhyped veel te veel vechters ( remember heath herring? lol ), ze zouden beter nogueira hypen, die kerel gaat prolly nog potten breken in de HW Division :D

de t*ring wat een gruwelijke KO gewoon.

prachtig, jammer dat ze iedere x de reply laten zien, ze moeten hem vaker op gewone snelheid laten zien dan zie je pas hoe ****ING snel en uit het niets hij die voet ff vol op in Mirko's gezicht plantte.

spijtig dat Mirko verloor, maar niemand zou die trap kunnen blokken.

hulde voor Gonzaga

Hoezo een zwarte dag? Ik vond het goed en zag het aankomen, al die overhyped zogezegde supersterren heb ik het zo niet voor. Crocop is superman niet ofzo, hijs altijd een van de top contenders geweest in elke federatie maar nooit de top dog. In K1 moest hij het altijd afleggen tegen de top, in pride ook: Hunt, fedor & nog kon hij niets tegen beginnen.

UFC overhyped veel te veel vechters ( remember heath herring? lol ), ze zouden beter nogueira hypen, die kerel gaat prolly nog potten breken in de HW Division :D

Ik overdrijf wat uiteraard, ik had Crocop heel erg graag tegen Randy gezien.

Eerlijk gezegd had ik er ook niet zoveel vertrouwen in om de een of andere reden, maar zo'n harde KO had ik absoluut niet verwacht.

Gonzaga ging heel erg taktisch te werk en hij verdient 't zeker.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:popcorn: :popcorn:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

grappige prent :)

die gast roman webber (Cage Rage 21: Judgement Day 2007-04-21)
traint in de zelfde gym als ik train(in england),, hij is egt massive en heeft kracht maar weet niet hoe hij zijn spieren en lichaam moet gebruiken ....hij heeft trouwens die wedstrijd tegen Mark epstein verloren door KO in de eerste ronde..

CR21 was redelijk goed :)

Cr21

hey snoob ...ik heb maaar een 1 filmpje van CR21 gezien ..weet jij miesgien een link waar meer kan kijken ..tnx;)
later

Terug
Naar boven