AndroidHealthClinic

mmmeijer0 - Vooruitgang

mmmeijer0

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Omdat ik vroeger nooit trots was op mijn lelijke vette lijf heb ik niet echt foto's genomen van voordat ik met sporten begon .Mijn stats waren op m'n 26ste :

2,00m
118kg
en vet ,en spierloos ..

Nu op mijn 31ste :

2,00m
85kg
13,9% vetpercentage
21,5 BMI

In de bijlage zitten de foto's die ik op 11 december 2011 op nogal amateuristische wijze genomen heb vlak na het fietsen op m'n hometrainer .

Groetjes ,Martin

IMAG0032.jpg

IMAG0033.jpg

IMAG0034.jpg

IMAG0036.jpg

IMAG0037.jpg

IMAG0040.jpg

IMAG0042.jpg

IMAG0071.jpg

IMAG0068.jpg

IMAG0046.jpg

Laatst bewerkt:
Post s een pic van je benen dan :)

Eten! 85kg bij 2,00m stelt niet veel voor. Liefst duidelijkere foto's voor te beoordelen.

• Topic Starter Topic Starter
@Stam ,met m'n benen is weinig mis hoor .Die passen perfect bij m'n bovenlichaam ,beiden zijn nog lang niet wat het zijn moet maar ik heb nog tijd zat :)

@Tank93 ,de gewicht/lengte ratio is een slechte beoordeling die velen maken .Mijn sport kameraad is net zo lang als ik maar 93kg zwaar en toch zie ik er voller uit dan hem .Om een echte brede bodybuilder te worden moet inderdaad gebunkert worden ,maar ik probeer er gewoon sportief en apetijtelijk uit te zien .Ben 33kg afgevallen vanaf dat ik op m'n 26ste de eerste stap de sportschool in zette ,er moet dus nog een hoop gestroomlijnd worden .Maar ik weet wat je bedoelt en werk eraan :D

doe je ****ing onderbroek eens normaal 0_o

Zodra ik trots ben op m'n buik en heupen jongens ,alles op z'n tijd :)

Ziet er al goed uit! Lekker doortrainen!

85 kg bij 2.00 m1 is echt niet gezond. En ik zou me kapot schamen als dit het resultaat is van 5 jaar trainen.

85 kg voor zijn lengte is gewoon gezond hoor. Bullshit dat dit ongezond zou zijn. Bron? Zijn BMI is gewoon netjes.

Of zijn resultaat tegenvalt is moeilijk te zeggen. Indien bodybuilding zijn doel was, dan wel. Indien conditie en algemene lichamelijke gezondheid zijn doel was, dan niet. :)

85 kg voor zijn lengte is gewoon gezond hoor. Bullshit dat dit ongezond zou zijn. Bron? Zijn BMI is gewoon netjes.

Of zijn resultaat tegenvalt is moeilijk te zeggen. Indien bodybuilding zijn doel was, dan wel. Indien conditie en algemene lichamelijke gezondheid zijn doel was, dan niet. :)

Tuurlijk is dat over zijn gezondheid overdreven, je moet ook niet alles letterlijk nemen. Maar ik beredeneer vanuit mijzelf, ik ben ook 2 meter en als ik 85 kg zou wegen zou ik echt vel over been zijn.

85 kg bij 2.00 m1 is echt niet gezond. En ik zou me kapot schamen als dit het resultaat is van 5 jaar trainen.

Ik ben 2 jaar bezig geweest om uberhaupt in vorm te komen en kracht in m'n spieren op te bouwen .Ben begonnen als een vet-klomp van 118kg met 0,0 sport-geschiedenis .Me kapot schamen? Iedereen die weet hoe ik voor het eerst de sportschool in liep staat te kijken van het resultaat!

Ik ben 2 jaar bezig geweest om uberhaupt in vorm te komen en kracht in m'n spieren op te bouwen .Ben begonnen als een vet-klomp van 118kg met 0,0 sport-geschiedenis .Me kapot schamen? Iedereen die weet hoe ik voor het eerst de sportschool in liep staat te kijken van het resultaat!

Dit is dan toch het belangrijkste, je bent er zelf tevreden mee. Maar ik zou dan toch echt naar het fitness forum gaan als je hier tevreden mee bent na 5 jaar trainen.

@Zalm ,het is wel mijn doel om nog wat gespierder te worden hoor .Maar ik hoef echt geen Jay Cutler te worden ,dan pas ik niet meer in mijn Skoda Fabia :D tevens ben ik ook bang om mijn afslank resultaat te riskeren als ik me met 4000Kcal per dag vol ga proppen ,dus ik moet de middenweg daarin nemen van mezelf ..

@DG80 ,de lengte/gewicht ratio is een slechte beoordeling .Ik heb een sport-maat die net zo lang is als mij maar 93kg weegt en er echt mager uit ziet .Ik hou mijn statistieken wel bij en doe elke week een meting om te zien of ik m'n voeding moet aanpassen maar zolang ik me gezond voel vind ik het allemaal wel best .Maar ben wel blij met je oprechte commentaar ,is gewoon weer extra motivatie voor me :) .Het fitness-forum zal ik ook eens vaker heen gaan ,zit eigenlijk telkens in dubio met wat ik wil qua lichaamsbouw ,ben een echte Arnold Schwarzenegger fan ,maar vind Dolph Lundgren in z'n rol als Ivan Drago in Rocky IV er ook super uitzien ,en dat is voor iemand met lange ledematen toch beter te bereiken ..

Zoals er al opgemerkt is dat mijn broek raar zit ,maar die zit gewoon op m'n heupen .Ik heb een behoorlijk kort bovenlijf met idioot lange benen en armen ;)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 12:43 ----------

Ziet er al goed uit! Lekker doortrainen!

Dank je wel Ranniks ,ik ben van plan er een levens-lange reis van te maken ,dus het moet goed komen :)

Laatst bewerkt:
Lekker doortrainen! Is toch lastiger om kwaliteitsmassa op te bouwen met zo'n lengte, maar als het er eenmaal aanzit....

Bedankt voor de stimulerende woorden Papanilala .Ik ga ervoor!

Volgens mij heeft je borst echt veel potentie. Heb je echt geluk mee. Blijf goed doortrainen en hou ons op de hoogte. Ben benieuwd.

Beetje respectlose opmerking, hij komt van een heel hoog vp% en heeft nu gewoon een doorsnee normaal fysiek. Het gaat erom dat hij progressie heeft gemaakt en daar tevreden mee is. Niet iedereen neemt het even 'serieus' als anderen.

Volgens mij heeft je borst echt veel potentie. Heb je echt geluk mee. Blijf goed doortrainen en hou ons op de hoogte. Ben benieuwd.

Bedankt man! ,heb jij ook ergens een topic waar in je je vooruitgang vast legd? Helaas is het tegendeel waar ,tenminste kwa gewicht wat ik kan bankdrukken zit er niet veel progressie in .Ik blijf een beetje steken rond de 22,5kg a 25kg per kant aan de Barbell .Groei is er wel steeds ,maar toename in kracht dus helaas niet .Zit 'm mischien ook in de techniek hoor ,ik boog m'n armen altijd in de zij-richting maar zie veel mensen hun ellebogen dichterbij hun lichaam houden zodat ze de kracht meer kunnen concentreren ..

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 19:36 ----------

Beetje respectlose opmerking, hij komt van een heel hoog vp% en heeft nu gewoon een doorsnee normaal fysiek. Het gaat erom dat hij progressie heeft gemaakt en daar tevreden mee is. Niet iedereen neemt het even 'serieus' als anderen.

Wat ik echt grappig vind is dat de reacties van de wat jongere mensen onder ons veel respectvoller en serieuzer zijn dan dat van m'n leeftijd genoten .unkn0wn ,bedankt en jij ziet m'n punt tenminste .Was ik nou iemand die vanaf z'n 15e al aan het bankdrukken was had ik ook gehuild bij het resultaat ,maar in feite ben ik gewoon een beginnertje die z'n vette lijf zat was en dit recht wilde breien :)

Bedankt man! ,heb jij ook ergens een topic waar in je je vooruitgang vast legd? Helaas is het tegendeel waar ,tenminste kwa gewicht wat ik kan bankdrukken zit er niet veel progressie in .Ik blijf een beetje steken rond de 22,5kg a 25kg per kant aan de Barbell .Groei is er wel steeds ,maar toename in kracht dus helaas niet .Zit 'm mischien ook in de techniek hoor ,ik boog m'n armen altijd in de zij-richting maar zie veel mensen hun ellebogen dichterbij hun lichaam houden zodat ze de kracht meer kunnen concentreren ..

Ik hoop in de toekomst vooruitgangsfoto's te kunnen posten en als ik fanatiek weer ga beginnen met trainen ga ik denk ik een log bijhouden.
En over het bankdrukken, zo lang je fysiek maar groeit is het goed toch :P. Ik kan 112,5 bankdrukken maar doe altijd maar 30 per kant. Goede uitvoering is voor mij belangrijker. Veel succes!

Terug
Naar boven