MuscleMeat

mmmeijer0 - Vooruitgang

krachtstats :D ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop in de toekomst vooruitgangsfoto's te kunnen posten en als ik fanatiek weer ga beginnen met trainen ga ik denk ik een log bijhouden.
En over het bankdrukken, zo lang je fysiek maar groeit is het goed toch :P. Ik kan 112,5 bankdrukken maar doe altijd maar 30 per kant. Goede uitvoering is voor mij belangrijker. Veel succes!

Goed idee .Ik kan je vertellen dat het echt leuk en motiverend is om in elk geval bij te houden waar je zit in mijn geval qua taille omtrek ,heupomtrek ,verpercentage etc .Ik ga als ik weer ga sporten (zit nu ziek thuis) ook bijhouden op welke gewichten ik de oefeningen doe ,nu doe ik eigenlijk maar wat .Soms voel ik me zwak en train ik maar op 75% van m'n kunnen en soms voel ik me een beest en knal ik er 20kg bij ,wil daar wat struktuur in brengen ..

Veel succes man! en ik ben benieuwd naar de foto's!

Groetjes ,Martin

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 21:00 ----------

Ok je vraagt erom :p ,ik train voor massa en spierconditie dus 4 x 8 a 10 reps

Benchpress : 70kg (2 x 25kg + stang)

Militarypress : 40kg

Lat Pulldowns (to chest) : 80kg

Legpress (Kan niet lekker Squatten ivm knie die gebroken is geweest) : 160kg (dit moet wel echt uit m'n tenen komen ,140kg doe ik makkelijk)

Ik doe wel meer oefeningen maar dit geeft denk ik wel een redelijk beeld van m'n algemene kracht .

Groetjes ,Martin

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven