AndroidHealthClinic

mmorpg

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
Zo ik had geen zin om een 2jaar oud topic te bumpen dus maak ik er gewoon een nieuw aan :p

Wie speelt er nog een mmorpg op het moment? Ik heb zelf myth of soma gespeeld, tot het niet meer gratis was en daarna 2moons.

Eigenlijk zocht ik gewoon de naam "succubus", ik wou dergelijk character gebruiken voor iets in photoshop. Anyway, ik ben terug 2moons aant downloaden met de hoop dat ik mijn oude character terug kan krijgen.

WoW is niet gratis dacht ik dus speel ik dat niet. Iemand nog weet van een "nieuwe" free mmorpg? Of wat speel je zelf?

Zelf eens Guild Wars gehad maar dat was toch niet echt mijn genre.

Ik speelde vroeger altijd Runescape :p Ja ik weet het heel gay

Was altijd super hoog op dat spel (137 combat) was wel grappig XD

Waarschijnlijk nog veel meer hier dat dat hebben gespeeld maar niet toegeven :D

Ik speel Eve-Online, is wel net een slag anders dan je typische world of warcraft variant.

• Topic Starter Topic Starter
heb nu terug 2moons, kan wel mijn oude "ellavira" niet terugvinden :(

WoW is niet gratis dacht ik dus speel ik dat niet. Iemand nog weet van een "nieuwe" free mmorpg? Of wat speel je zelf?

WoW is de eerste 10 dagen wel gratis, je kan de trial gratis downloaden en de realmlist updaten naar pirate servers, en je hoeft niet te betalen.

Vroegáh Runescape.. toen een tijdje MU gedaan, Travian een jaartje gespeeld.. (wat niet echt een mmorpg is maargoed) En toen weer MU gedaan, als het bedrijf het hele spel niet had verdoet speelde ik het wss nu nog.. En nu ben ik dus mmorpg-loos. Zat zelf te denken aan Aion, vind het sTtje echt vet, maar ben toch meer van het 2.5D net zoals bij MU, ook mag je geen bot gebruiken bij Aion, nou ben ik geen cheater ofzo maar het was altijd wel vet om gewoon te gaan pitten, en MU dan afk te laten staan. Komt lame over maar het levelen geen absurd langzaam daar :p

Tijdje MU gedaan, naar verloop van tijd overgestapt naar andere snellere server. 30 dagen wow gedaan.. en veel diablo 2 (als je dat ook een mmorpg wilt noemen)

Runescape vroeger gedaan.
Daarna jarenlang Omerta gespeeld.

Speel nu niks.

maplestory lol nu soms op een private server

Vroeger runescape :o

RS gespeeld.
Ik was founder en leader van me eigen pure clan die in de top 5 stond. Helaas werd de wildy verdoet en toen ben ik gestopt aangezien ik niks meer aan me stats had.
40 att, 94 str, 1 def, 34 pray ftw :D

Op me main stond ik in de top 100 beste f2p spelers.
Kwas f2p runesmither in het eerste jaar van rs2.

Tibia haha

RS gespeeld.
Ik was founder en leader van me eigen pure clan die in de top 5 stond. Helaas werd de wildy verdoet en toen ben ik gestopt aangezien ik niks meer aan me stats had.
40 att, 94 str, 1 def, 34 pray ftw :D

Op me main stond ik in de top 100 beste f2p spelers.
Kwas f2p runesmither in het eerste jaar van rs2.

Hehe heel leuk allemaal, maar als je er achteraf over nadenkt totaal niet iets om trots op te zijn.

Ik heb runescape ook in de brugklas HARDCORE gespeeld, was lv 90 ofzo en had destijds 130 miljoen. Heb er nog iets van 400 euro aan verdiend door wat van me miljoentjes te verkopen op marktplaats.

Nice hoor, 400 euro! 100 miljoen is trouwens toch niet zoveel, wie betaalt dat nou :s

Mobstar :)

Hele tijd geleden Lineage 2, dacht dat ik nooit verslaafd zou raken aan die zooi maar op een gegeven moment zat ik soms wel tot 2-3 uur 's nachts te pvpen :eek:

Hele tijd geleden Lineage 2, dacht dat ik nooit verslaafd zou raken aan die zooi maar op een gegeven moment zat ik soms wel tot 2-3 uur 's nachts te pvpen :eek:
dat dacht ik ook altijd, 2 dagen achter elkaar mu is niet gezond, en als ik dan niet zelf speelde stond die bot wel aan.. 1 char wel 2 weken lang laten botten, terwijl ik naar school ging XD

Terug
Naar boven