tumm1e
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik speelde vroeger altijd RunescapeJa ik weet het heel gay
Was altijd super hoog op dat spel (137 combat) was wel grappig XD
Waarschijnlijk nog veel meer hier dat dat hebben gespeeld maar niet toegeven![]()

Ach ja ik was klein en had teveel vrije tijd.Hehe heel leuk allemaal, maar als je er achteraf over nadenkt totaal niet iets om trots op te zijn.
Ik heb runescape ook in de brugklas HARDCORE gespeeld, was lv 90 ofzo en had destijds 130 miljoen. Heb er nog iets van 400 euro aan verdiend door wat van me miljoentjes te verkopen op marktplaats.
heb ik ook gespeeld jonge.
maar toen ze gingen veranderen.. bah, wildy werd verdoet enzo.
nu speel ik qua online spellen alleen nog maar OSM![]()

Begonnen als noob? of al serieus bezig?
hele avonden zal je opblijven en betrek je vrienden erbij= 24 uur per dag online.. = weg leven 
Begonnen als noob? of al serieus bezig?
Kappen ermee! dit verdoet je leven.. travian zal voor je school, werk gaanhele avonden zal je opblijven en betrek je vrienden erbij= 24 uur per dag online.. = weg leven
![]()

Tip 1. Kappen zolang het nog kan man
het gaat letterlijk je leven vernken. voor je het weet doe je de hele dag niks anders en je maat braakt dan de nacht door, dit hele weken lang tot het eindspel 
Nice hoor, 400 euro! 100 miljoen is trouwens toch niet zoveel, wie betaalt dat nou :s
in welke server zat je?Ik speelde Silkroad Online, erg mee vermaakt en best een compleet spel.

heb ik ook gespeeld jonge.
maar toen ze gingen veranderen.. bah, wildy werd verdoet enzo.
nu speel ik qua online spellen alleen nog maar OSM![]()
WoW kost geen drol om online te spelen, waar gaat 't nou over.
Hehe heel leuk allemaal, maar als je er achteraf over nadenkt totaal niet iets om trots op te zijn.
Ik heb runescape ook in de brugklas HARDCORE gespeeld, was lv 90 ofzo en had destijds 130 miljoen. Heb er nog iets van 400 euro aan verdiend door wat van me miljoentjes te verkopen op marktplaats.