MuscleMeat

m'n eerste kuurtje = Boldenone+Winny

Daan-B

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
97kg
dit gaat hem worden denk ik, hoop er lekker veel droge massa mee te winnen.
het voordeel voor mij van deze kuur is onderandere dat ik niet zon dikke kop
krijg omdat het amper water vasthoud

1-10: Boldenone 400 mg/wk
1-6: Winny 30-40 mg/dag
12-15: nolva 50/50/25/25

graag jullie meningen hierop, en ook kritiek graag!

alvast bedankt :thumbs: :lifter:

Ziet er zeker niet slecht uit. Overal lees je dat boldenone pas heel laat begint te werken, misschien kun je beter 12weken doen. en de winny aan het einde, niet aan het begin.
Hoe zwaar ben je nu, daan?

ps: betreffende bovenstaande uitspraken verwijs ik naar de signature van axe.

• Topic Starter Topic Starter
me stats zijn:

1,95 meters hoog
102 kilos zwaar
vet% ongeveer 15 of 16
train 2 jaar sirieus( ik weet het mensen) :)
en me voeding is top, kan ik zeker een kuur mee ingaan, natuurlijik wel KH en eiwit verhogen:)

en ja boldenone werkt pas na lang, 3 tot 4 weken, door de lange esters

Idd, winny aan het eind om lekker droog te worden.

thnx, zat ik ook over te twijfelen of ik die aan het begin of einde zou doen, heeft allebei voordelen.
en is het verstandig de eerst week 600 mg boldenone te zetten??

maar wat denken jullie van de nakuur, is die goed??

Is er nog een andere reden om voor boldenone te kiezen boven test. behalve het vocht vasthouden? En is boldenone ongeveer evensterk als test.?

mwoah nodig is het natuurlijk nooit. en 10wk op 400mg kom je ook beter uit met te kopen gear, kun je precies met 2vials toe. En groeien doe je toch wel.

maar: (bodybuilding.com)
"Speaking of cumulative effect, the best results with boldenone are seen when a user front-loads. Usually that means he will use a high doses of 600-800 mg/week for 2 weeks and then lower that dose to the normal 300-400 mg/week for the remaining 8-10 weeks. "

iets wat ik me afvraag in dit geval:
Daan doet dus week 1 tot 10 eq, nakuur begint in week 12. zou hij dan week6-11 winny kunnen pakken?

wat betreft de nakuur:
"The use of secondary drugs is rarely required. It doesn't aromatize at a great rate so the use of anti-aromatases is rarely implemented and the use of Nolva and clomid, during a cycle, is only necessary when stacked with aromatizing steroids like testosterone. Nolvadex or Clomid may have some use in restoring natural test post-cycle, because of the long-acting ester (11 carbons) and the mild estrogenic component. Normally 4 weeks of treatment is required, starting 1.5 to 2 weeks after the last shot. "

nee man test is veel sterker.

Ach ja en met bold zet het minder snel om he. Denk dat daarom mensen het eerder kiezen.

#@ daan

Wanneer ga je deze kuur doen ?

hij kan winstrol gebruiken tot een dag voordat hij met de nakuur begint.

Ik begin morgen ook met een soortgelijke kuur.
Ik doe het zo.
1-10 400 mg EQ
1-6 15-20 mg d-boll voor de training.
8-12 30-40 mg winstrol.
Vanaf week 8 ga ik in carbs zakken en start ik met ephedrine HCL, Yohimbine HCL caffeine USP, L-tyrosine, guggel Xtreme, Forkoslin en extra calcium.
Ik zou als ik jou was de winstrol aan het einde nemen vanaf week 8 aangezien de Eq nog wel een paar weken actief blijft.

dbol is te laag gedoseerrt bbjunkie. en 10week orals? bye bye lever

idd skip die dboll beter denk ik.

en thnx barman voor dat van die winstrol, dit dacht ik namelijk al.....

Joow Daan,

week 1&2 600mg = 2x3 ml = 6ml
week 3-9 400mg = 7x2 ml = 14ml

maakt 20 ml = 2 vials

Zo kun je het ook doen natuurlijk.

Verder is het wel lekkere kuur, word je inderdaad goed droog van en houdt niet echt veel vocht vast. Hou even je resultaten bij dan, in het logboek

dan kun je nog beter een frontload nemen van 800mg. frontload moet dubbel a driedubble dosis weze.

niet als eerste kuur barman.

1200 boldenone, lekker.... hehe

shot 1 2 3 4

week 1: 800mg = 800mg
week 2: 600mg 400mg =1000mg
week 3: 400mg 300mg 400mg =1100mg
week 4: 300mg 200mg 300mg 400mg =1200mg

week 1: 600mg = 600mg
week 2: 450mg 600mg =1050mg
week 3: 300mg 450mg 400mg =1150mg
week 4: 225mg 300mg 300mg 400mg =1225mg

uitgaande dat halfwaarde tijd van boldenone 14dgn is krijg je deze waarden dan, lijkt mij, en corrigeer me als ik helemaal fout zit.

Zoveel maakt het niet uit dan, lijkt me.....

vraag me zobizo het nut van een frontload af. heb een met en een zonder gedaan. dus wat nu beter is? volgens mij maakt een frontload niet een superverschil. volgens mij is gewoon 10 wek 400mg meer dan genoeg 300mg zou ook best kunnen. maat als iemand beweis heeft of een onderzoek of een eigen ervaring over dat een frontload beter is wil ik het graag horen. de reden begrijp ik alleen of het uieindelijke effect ook beter word vraag ik me af.

thnx dudes, voor alle goeie info
ik heb besloten inderdaad de laatste 6 weken de winny te pakken.

@ floyd: deze ziet er goed uit vinnik: week 1&2 600mg = 2x3 ml = 6ml
week 3-9 400mg = 7x2 ml = 14ml

alleen jammer dat ie maar 9 weken duur maar dat maakt niet veel uit:) THNX!

en @ ryu: ga er over 5 weken mee beginnen, na me stage:D

ohja,

ik weet dat het moeielijk te zeggen is omdat het van veel factoren afhangt, maar gezien mijn stats en dat het een eerste kuur is, en ervanuitgaande dat ik als een beest eet, hoeveel kan ik ongeveer verwachten, ik hoor van sommige 10 tot 15 kg. en andere zeggen maar 5 kg.:S

iemand???:P

daanbreejen zei:
ohja,

ik weet dat het moeielijk te zeggen is omdat het van veel factoren afhangt, maar gezien mijn stats en dat het een eerste kuur is, en ervanuitgaande dat ik als een beest eet, hoeveel kan ik ongeveer verwachten, ik hoor van sommige 10 tot 15 kg. en andere zeggen maar 5 kg.:S

iemand???:P

Dat is echt heeeel erg moeilijk om zo te zeggen.
Maar je zit nog niet op je limiet aangezien je 2 meter bent met 100kg
en het is je eerste kuurtje dus ik neem aan dat je goed reageerd.
Ik denk dat je wel iets van 10 kilo met deze kuur zal pakken,
maar ga gewoon uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen.

Stel dat je als een idioot op anabolen reageerd kan je ook 20 kilo pakken,
ligt aan zoveel factoren dat het gewoon niet te zeggen is.

Terug
Naar boven