AndroidHealthClinic

m'n eerste kuurtje = Boldenone+Winny

daanbreejen zei:
ohja,

ik weet dat het moeielijk te zeggen is omdat het van veel factoren afhangt, maar gezien mijn stats en dat het een eerste kuur is, en ervanuitgaande dat ik als een beest eet, hoeveel kan ik ongeveer verwachten, ik hoor van sommige 10 tot 15 kg. en andere zeggen maar 5 kg.:S

iemand???:P

Moeilijk, gaat heel geleidelijk, je merkt het vanzelf wel, en bovendien kilo's zeggen hier weinig. Je krijgt mooie massa, de spiegel verteld meer dan je weegschaal. Waterhoofd valt idd mee, vergeleken met andere middelen. En 9 weken is zat, denk ik. En je komt zo precies uit met je vials.

!!BarmaN!! zei:
dbol is te laag gedoseerrt bbjunkie. en 10week orals? bye bye lever

Bro ik weet dat iedereen altijd hogere doseringen d-boll neemt, maar ik ga het gewoon eens op deze manier proberen. Dus alleen voor de training, wat ervoor zal zorgen dat ik rond trainingstijd meer test heb en minder cortisol produceer, het extra oestrogeen zorgt voor een hogere G.H. uitstoot.
Wat samen zal zorgen voor een betere training en sneller herstel.
Een enkele dosis van 15-20 mg 5 x per week zal voor mijn lever wel meevallen.
Daarna krijgt hij 2 weken rust voordat ik met de winstrol verder ga.
Die 2 weken rust ga neem ik extra vitamines B en maria distel.
Ik heb al eens een winstrol only kuur gedaan en daarna was was mijn leverwaarde niet eens verhoogt zelf iets gedaald. Ik heb pas alles nog laten checken en alles was goed (lever nieren enz).
Al die hoge doseringen met d-boll zorgen wel voor een flinke massa toename maar voor voornamelijk vocht!! Wat je dus allemaal weer gaat verliezen.
Het wordt mijn 2e kuur dus ik heb zoizo geen hoge doseringen nodig.

Ik zou gewoon 10 weken op 400 mg nemen.
Dan weet je voor de volgende keer gelijk goed hoe je op boldenone reageerd en wanneer hij erin kickt.
Wat je aan massa gaat pakken is heel moeilijk te zeggen. Zorg gewoon dat je dieet goed zit en voer de calorieen ook op naarmate je zwaarder wordt, maar dit zal met de EQ geen probleem mogen zijn.
Vergeet geen goede nakuur en een goed dieet na je kuur om zo zoveel mogelijk massa te behouden.

Volgens mij maakt het niet uit hoe hoog je die dosering dboll doet voor je lever, die krijgt volgens mij zowieso een geweldige klap hoor, en 15mg d-boll is inderdaad wel heel weinig. Een beetje zonde van je knaken... maar het is jouw kuur dus jij beslist.

daanbreejen zei:
dit gaat hem worden denk ik, hoop er lekker veel droge massa mee te winnen.
het voordeel voor mij van deze kuur is onderandere dat ik niet zon dikke kop
krijg omdat het amper water vasthoud

1-10: Boldenone 400 mg/wk
1-6: Winny 30-40 mg/dag
12-15: nolva 50/50/25/25

graag jullie meningen hierop, en ook kritiek graag!

alvast bedankt :thumbs: :lifter:

nakuur vind ik dat je erg hoog in je nolvadex zit zeker gezien de anabolen die je gebruikt lijkt me de nolva veel te hoog.

waarom neem je niet gewoon hcg en clomid en een lage dosis nolvadex bijv. 20mg?
lijkt me een veel beter plan dan enkel en alleen de nolva in deze hoge dosering

• Topic Starter Topic Starter
thnx, maar ga gewoon die nakuur don, kan alleen aan 50 mg. pillen komen, daarom is het een beetje veel:P

en ik kna nergens duidelijkheid vinden over wanneer ik me mariadistel moet nemen, pas na nme nakuur of meteen na me laatste dag winny?? ?

• Topic Starter Topic Starter
uiteindelijk gaat dit hem worden denk ik:

1-10: Boldenone 400 mg/wk
6-11: Winny depot 50 mg/3 keer per week
12-14 hcg om de 5 dagen

de winny ga ik niet meer oral doen maar 3 keer per week 50 mg. zetten, voor me lever:)
en me nakuur is verandert, heb ik ook nog nolva nodig of is het hier overbodig omdat deze kuur me eigen productie weinig onderdrukt en omdat het niet omzet?

Groeten Daanbreejen

Terug
Naar boven