XXL Nutrition

Mn reet doet pijn.

iletya

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m92
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Sorry voor de titel maarja.. wel duidelijk.

Ben nu bezig met n test-e only kuur 500mg/w maar heb bijna na elke injectie dat ik bijna niet kan zitten op die kant (meestal zo'n 1-3 dagen)

Mischien ga ik wel te snel zitten of zet er te snel teveel druk op. Is dit gewoon iets blijvend? Met sustanon had ik hier totaal geen last van maar misschien prik ik nu wel anders of zo?

Iemand tips? :p

is het niet gewoon PIP?

• Topic Starter Topic Starter
Dacht ik eerst wel maar kan mn been niet eens fatsoenlijk omhoog doen meer totdat het weg trekt 2-3 dagen later
kan ook geen situps doen, etc.. dus net iets erger wss.

Niet dat het een enorm probleem is maar wel irritant als je niet normaal kan zitten 2 dagen lang

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Zou t kunnen dat ik te snel injecteer?

Denk gewoon pip. Je kunt het proberen langzamer te injecteren weet niet hoe snelnje het doet. Ik had dit tot aan week 7/8 dat ik iedere keer pip had en stijf tot 2/3 dagen er na. Laatste 2 weken geen last van gehad

Doe anders gewoon in je quad? 1e keer niks geen last van gehad, 2e keer week lang mank lopen en mn 3e inject ging net vlekkeloos dus ben benieuwd of ik hier later deze week ook nog last van ga krijgen of niet

Topic #500 over PIP

Krijg je tegenwoordig een Test-e kuur bij een pak tampons dat zoveel mensen hier huilen over PIP?

Topic #500 over PIP

Krijg je tegenwoordig een Test-e kuur bij een pak tampons dat zoveel mensen hier huilen over PIP?

mss kan je tips geven om de pijn te verminderen ipv de sfeer hier te verzieken met je gezeik.

@ op wat je kan doen:

- op een ander plek injecteren. Ventro gluteaal voelde ik amper wat, maar zo'n plek is moeilijk te doen als je het bij jezelf moet doen.
- je test warm houden voor het spuiten zodat je geen kristallen in je spuit
- de test zeer traag injecteren (1 minuut per ml)

mss kan je tips geven om de pijn te verminderen ipv de sfeer hier te verzieken met je gezeik.

@ op wat je kan doen:

- op een ander plek injecteren. Ventro gluteaal voelde ik amper wat, maar zo'n plek is moeilijk te doen als je het bij jezelf moet doen.

Of misschien moet je niet met kuren beginnen als je zo'n grote b*ch/p*ssy bent dat je niet tegen een naaldenprik kan

PIP hoort erbij, ik kon eerst ook amper zitten, maar is gewoon een kwestie van doorzetten en niet zeuren. Dit soort dingen horen erbij. Wellicht zet je te snel idd. Of reageert je lichaam slecht op het ug merk. Ik had dat ook, maar had er behoorlijk scheit aan man...

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

@ op wat je kan doen:

Of je nou 1minuut per ml doet of 1minuut per 2.....zal niet heel veel verschillen...

Gast dit is al de 5837273 ste topic over ****ing pip. Ik zit in mn eerste kuur en elke keer als ik die naald me reet in prik kan ik ook 3 dagen niet fatsoenlijk zitten en of de auto in stappen en dat soort shit. Zolang je reet niet vuurrood en superheet is en of abces vorming vertoont moet je je niet druk maken!!

De spier ontspannen, wat extra glijmiddel gebruiken, en langzaam injecteren

Vaker kuren

Minder zeepjes rapen.

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
had wel wat trollposts verwacht maar goed.. had de vraag omdat ik dit bij de eerste kuur dus niet had dus vroeg t me af.

anyway tnx voor de feedback voor de mensen die wel serieus konden blijven :)

---------- Toegevoegd om 01:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:54 ----------

@ op wat je kan doen:

tnx :) appreciated :cool:

Ik ging nooit ervoor douchen of de test opwarmen. Gewoon injecteren voor het slapen, naald even laten zitten, rustig eruit halen en gaan slapen. :)

Virgin muscle? Ik had ook de eerste paar keren 2-3 dagen dat ik niet kon zitten. Nu bij de 3e kuur geen last meer van. In het begin deed ik ook automatisch lichtelijk mn bil aanspannen, had echt moeite om tijdens het injecteren volledig te ontspannen, dit resulteerde altijd in net iets meer last. good luck :D

PIP hoort erbij, ik kon eerst ook amper zitten, maar is gewoon een kwestie van doorzetten en niet zeuren. Dit soort dingen horen erbij. Wellicht zet je te snel idd. Of reageert je lichaam slecht op het ug merk. Ik had dat ook, maar had er behoorlijk scheit aan man...

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

Of je nou 1minuut per ml doet of 1minuut per 2.....zal niet heel veel verschillen...
Inderdaad man, gewoon niet aanstellen. Anders je moeder vragen of ze er een kusje op geeft.

Sorry, ik begrijp dat het ontzettend vervelend voor je is, maar ergens moet ik er ook om lachen ...Die titel alleen al ... Je lijkt m'n ex wel ;-)

Terug
Naar boven