Fitness Seller

Moeder die kinderen doodde toerekeningsvatbaar

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
BRUSSEL - De moeder die begin dit jaar in het Belgische Nijvel haar vijf kinderen heef omgebracht, is toerekingsvatbaar. Dit meldt de VRT donderdag.

Drie gerechtspsychiaters stelden haar verantwoordelijk voor haar daden, waar allerlei problemen in de familie aan ten grondslag zouden liggen. Volgens de psychiaters zou de vrouw nu geen gevaar meer voor de maatschappij vormen.

De 40-jarige vrouw sneed in februarí één voor één de kelen van haar kinderen door en probeerde daarna zelfmoord te plegen. Ze zou depressief zijn geweest. Op het moment van de gebeurtenissen was haar Marokkaanse man op terugreis van zijn vaderland naar België. Hij hoorde het nieuws op het vliegveld

Leuk systeem in belgie :D

• Topic Starter Topic Starter
Heel erg wat ze haar kinderen aandoet maar nog erger dat ze niet meer gevaarlijk lijkt.

Damdoedel : jij bent zeker een vriend van spiertje die de islam hoog probeert te houden.Ze zijn toch al zo diep gezonken dus schei daar nou eens mee uit.;)

Damdoedel: Inderdaad heel erg zielig wat ik zeg, maar er zit wel enigsinds een stukje van waarheid in toch? Goede vriend van mij zijn keel is doorgesneden net zoals zijn moeder en zusje. Alleen omdat de moeder niet op zijn geloof in wou gaan terwijl haar man dat wel wou en ook keihard werd gepushd door zijn familie.

Laatst bewerkt:
Heel erg wat ze haar kinderen aandoet maar nog erger dat ze niet meer gevaarlijk lijkt.

Damdoedel : jij bent zeker een vriend van spiertje die de islam hoog probeert te houden.Ze zijn toch al zo diep gezonken dus schei daar nou eens mee uit.;)

hahah, zal ik dan maar doen als jij en je vriendjes? Constant ongenuanceerd racistische opmerkingen maken?? Neen dank u, ik gebruik graag mijn hersenen eens af en toe.

ik hoef de islam helemaal niet hoog te houden. ook niet het christendom of andere religies. Wel wil ik iedereen in zijn waarde laten en leugens ontmaskeren. Als een moslim in naam van de islam een andere mens dood zonder enige reden, dan vind ik dat die kerel zwaaar gestraft moet worden. Maar dat geldt voor eender wioe die iemand zonder reden vermoord.

weet je, toen de werelddominatie niet voledig in het westen lag, in een ver verleden, werden arabieren en indiers en dergelijke zeer gerespecteerd in het westen. Dit omdat ze op vele vlakken veel wverder stonden en niet zo arm waren in vergelijking met ons. Nu ligt alles anders en sinds de machtsverhoudingen zijn verschoven hebben de machtsgeile westerlingen hun respect voor alles wat minder "sterk " is dan ons, verloren.
geloof me vrij. Moesten alle islamitische landen fiancieel en militair even sterk staan als het Westen zouden we hen veel meer respecteren en zou er heel wat minder racisme zijn.

oeps maar wat doe ik nu?????? Ik tracht weer genuanceerd te argumenteren. Waarom eigenlijk? Er zijn er maar een paar hier op deze site die niet doodziek zijn van racisme om deze post te begrijpen.

Damdoedel: Inderdaad heel erg zielig wat ik zeg, maar er zit wel enigsinds een stukje van waarheid in toch? Goede vriend van mij is ook zijn keel doorgesneden net zoals zijn moeder en zusje. Alleen omdat de moeder niet op zijn geloof in wou gaan terwijl haar man dat wel wou en ook keihard werd gepushd door zijn familie.

hou eens op met die leugens, wil je??!!

Als ik het leven zat zou zijn, zou ik andere mensen ook mijn graf mee intrekken. Mensen die andere levens zodanig kapot maken en niet genoeg gestrafd worden moeten na zoveel kansen gewoon dood. Maar wanneer je depressief bent, kan je op rare ideeén komen en schijt genoeg hebben om je ideeén uit te leven.

hahah, zal ik dan maar doen als jij en je vriendjes? Constant ongenuanceerd racistische opmerkingen maken?? Neen dank u, ik gebruik graag mijn hersenen eens af en toe.

ik hoef de islam helemaal niet hoog te houden. ook niet het christendom of andere religies. Wel wil ik iedereen in zijn waarde laten en leugens ontmaskeren. Als een moslim in naam van de islam een andere mens dood zonder enige reden, dan vind ik dat die kerel zwaaar gestraft moet worden. Maar dat geldt voor eender wioe die iemand zonder reden vermoord.

weet je, toen de werelddominatie niet voledig in het westen lag, in een ver verleden, werden arabieren en indiers en dergelijke zeer gerespecteerd in het westen. Dit omdat ze op vele vlakken veel wverder stonden en niet zo arm waren in vergelijking met ons. Nu ligt alles anders en sinds de machtsverhoudingen zijn verschoven hebben de machtsgeile westerlingen hun respect voor alles wat minder "sterk " is dan ons, verloren.
geloof me vrij. Moesten alle islamitische landen fiancieel en militair even sterk staan als het Westen zouden we hen veel meer respecteren en zou er heel wat minder racisme zijn.

oeps maar wat doe ik nu?????? Ik tracht weer genuanceerd te argumenteren. Waarom eigenlijk? Er zijn er maar een paar hier op deze site die niet doodziek zijn van racisme om deze post te begrijpen.

Omg , gooi de schuld maar op macht.

Ik ben niet racistisch, maar veel dingen kloppen gewoon niet. Ik verwerk graag mijn humor ook in rassen, discriminatie, moord, verkrachting en geweld.

Dit heeft absoluut niks met macht te maken.Je ziet het probleem totaal niet in en wil het niet inzien.

Ik heb niet gezegd dat het louter en alleen met macht te maken heeft. er zijn vele factoren die samenwerken en dat werd reeds doorheen deze topic en andere, meerdere malen herhaalt. Maar ja, men heeft hier bliojkbaar last van gehuegenverlies of dementie want blijkbaar moet men steeds in iedere topic, bij iedere topic, bij iedere post, alles herhalen!!!!!!

Ik heb niet gezegd dat het louter en alleen met macht te maken heeft. er zijn vele factoren die samenwerken en dat werd reeds doorheen deze topic en andere, meerdere malen herhaalt. Maar ja, men heeft hier bliojkbaar last van gehuegenverlies of dementie want blijkbaar moet men steeds in iedere topic, bij iedere topic, bij iedere post, alles herhalen!!!!!!

Woorden mogen herhaalt worden.Maar herhalen die moslims ook niet een beetje vaak.;)?

Hij doelt op dilecten. Het zijn veel allochtonen die het verpesten voor hun eigen mensen want ik ken ook wel goeie.

Terug
Naar boven