MuscleMeat

Moeder die kinderen doodde toerekeningsvatbaar

als ze dan gewoon zelfmoord pleegt en de kindjes met rust laat

weet je, toen de werelddominatie niet voledig in het westen lag, in een ver verleden, werden arabieren en indiers en dergelijke zeer gerespecteerd in het westen. Dit omdat ze op vele vlakken veel wverder stonden en niet zo arm waren in vergelijking met ons. Nu ligt alles anders en sinds de machtsverhoudingen zijn verschoven hebben de machtsgeile westerlingen hun respect voor alles wat minder "sterk " is dan ons, verloren.
geloof me vrij. Moesten alle islamitische landen fiancieel en militair even sterk staan als het Westen zouden we hen veel meer respecteren en zou er heel wat minder racisme zijn.

OMG Vraag je je ook wel eens af waarom het westen machtiger is? Omdat in het westen vrijheid heerst. Vrijheid van wetenschap, meningsuiting en geloof. En als alle islamitische (en vaak ondemocratische/corrupte/repressieve/fundamentalistische/wetteloze) landen net zo machtig waren als het westen zou zonder twijfel WO III beginnen. Het westen mag dan namelijk niet perfect zijn, veel arabische machthebbers zouden geen moment twijfelen wat ze met hun macht zouden doen: het heidense westen platgooien, te beginnen met Israel. Ik heb in ieder geval duizend maal liever de Verenigde Staten (ondanks de vele fouten ze inderdaad maken) als machtigste land dan welk arabisch land ook.

Mijn god zeg, en dat noemt zich genuanceerd. Jij slaat nog verder door naar de andere kant dan de xenofoben naar de ene. Als jij het midden oosten zo'n fijn gebied vindt ga dan lekker daar wonen. :rolleyes:

Terug
Naar boven