MuscleMeat

Moeder ontkalkt dochter jarenlang

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Een Oost-Duitse moeder heeft haar jonge dochter jarenlang gedwongen bijtende ontkalker en azijn te drinken. Het kind is daardoor invalide geworden. De nu 27-jarige moeder moet zich voor de rechter verantwoorden voor haar daad. Ze gaf ook toe haar dochter Lea-Marie (5) met kokend water te hebben overgoten om verzekeringsgeld te kunnen innen.

Een psychiater oordeelde maandag tijdens het proces in het Oost-Duitse Rostock dat de vrouw volledig toerekeningsvatbaar is. De werkloze moeder zei dat ze zich door het kind vaak overbelast had gevoeld. Ze gaf al aan haar dochter, die in een pleeggezin is opgenomen, 30.000 euro smartengeld te willen betalen.

ANP

sick!! ophangen dat wijf!

ziek.. mens mag van mij dood gaan.

jezus dan zou je toch echt denken dat er een steekje los zit, gaar wijf.

Ongelooflijk. Kan me echt niet voorstellen dat ik zoiets zou kunnen doen bij mijn eigen kindje.. ook niet bij een ander kindje uiteraard...

Lekkere moedergevoelens zeg.

gebeurt meer dan je zou denken .

van die k*tte no shit for brains ouders die zo wat verzekeringengeld willen opstrijken omdat ze te lui zijn om te gaan werken

gewoon ff alles terug doen, zoals bij de dochter is gedaan....
zieke wereld.....???

Netzo lang slaan met een hamer tot ze niet meer opstaat.
K****h**r!

Hier kan ik dus écht niet tegen he...

ziek mens, net zo lang martelen totdat ze dood is:mad:

Ongelooflijk. Kan me echt niet voorstellen dat ik zoiets zou kunnen doen bij mijn eigen kindje.. ook niet bij een ander kindje uiteraard...

Lekkere moedergevoelens zeg.

Ik wilde precies hetzelfde zeggen.

Wat een vreselijk verhaal. Ik snap het echt niet.

"Ze gaf ook toe haar dochter Lea-Marie (5) met kokend water te hebben overgoten om verzekeringsgeld te kunnen innen."

Dit plus het feit dat kleine kinderen gewoon vervelend zijn snap ik haar wel hoor. :thumbup:

Een Oost-Duitse moeder heeft haar jonge dochter jarenlang gedwongen bijtende ontkalker en azijn te drinken. Het kind is daardoor invalide geworden. De nu 27-jarige moeder moet zich voor de rechter verantwoorden voor haar daad. Ze gaf ook toe haar dochter Lea-Marie (5) met kokend water te hebben overgoten om verzekeringsgeld te kunnen innen.

Een psychiater oordeelde maandag tijdens het proces in het Oost-Duitse Rostock dat de vrouw volledig toerekeningsvatbaar is. De werkloze moeder zei dat ze zich door het kind vaak overbelast had gevoeld. Ze gaf al aan haar dochter, die in een pleeggezin is opgenomen, 30.000 euro smartengeld te willen betalen.

ANP

oke... dus..... ze heeft nu 48 uur werkstraf ofzo?

Free Tyson, f*ck that b*ch!

tja moffen, wanneer zullen ze het leren?

ik heb wel eens vaker van zulke vehalen gehoord :eek:
wat een fkng zieke mensen zijn het :eek:

Terug
Naar boven