AndroidHealthClinic

Moeder shakur boos

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
­­­­­­

article_image_1109659319.jpg

De moeder van de overleden rapper Tupac Shakur is naar de rechter gestapt om de release van nooit eerder uitgbrachte nummers van haar zoon tegen te houden.

De Amerikaanse platenmaatschappij Death Row Records wil enkele nummers uitbrengen, maar Afeni Shakur pikt dat niet. "Nog niet uitgebracht materiaal is het bezit van Shakur, dat is in 1997 bepaald", zegt haar advocaat.

Death Row Records maakte van Tupac een internationale ster. Nadat Tupac in 1996 was doodgeschoten, ging het bergaf met het label van Marion Suge Knight. De firma is failliet verklaard.

Thug life!

it's all about money :p

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel zou die samengeraapt hebben in zijn korte carriere? :scratch:

Als ik kijk en van wat ik weet van het vermogen van andere artiesten...

Snoop Dogg 80-100 miljoen Dollar
Jay Z 340 miljoen Dollar
Diddy 320 miljoen Dollar

Ik gok dat onze vriend Amar Shakur een: 40 miljoen heeft. Denk zelf tussen 40-80 miljoen Dollar bij elkaar '' gegangster rapt'' ( dat was het toen nog voornamelijk) bij elkaar gerapt heeft.

oud nieuws dacht ik ;)

tupac blijft imo de beste!!!

oud nieuws dacht ik ;)

tupac blijft imo de beste!!!

tupac de beste ? laat me niet lache man. Ten eerst zijn muziek zuigt geweldig ! En hij is dan nog is 1 van de grootste rappende kl***zak die er heeft rondgelopen, iedereen denkt dat hij een ''god'' is maar hij is enkel een idiote crimineel die onschuldige mensen en wijven lastig valt ! Heb is een keertje docu gezien waar hij een cd winkel binnenstapt en er lag een cd van hem tekoop en ''2pac'' ging ff de hele winkel slope omdat hij op dat moment niet wou dat die uitbater zijn cd in de winkel had liggen... Ow ja hij was echt de beste :rolleyes:

Rap is niet eens muziek. Het is dom gebrabbel op een ongeïnspireerde studiobeat waar geen enkele boodschap achter zit.

Deze hele hip-hop, gangster cultuur mag van mij liever vandaag dan morgen afgelopen zijn.

tupac de beste ? laat me niet lache man. Ten eerst zijn muziek zuigt geweldig ! En hij is dan nog is 1 van de grootste rappende kl***zak die er heeft rondgelopen, iedereen denkt dat hij een ''god'' is maar hij is enkel een idiote crimineel die onschuldige mensen en wijven lastig valt ! Heb is een keertje docu gezien waar hij een cd winkel binnenstapt en er lag een cd van hem tekoop en ''2pac'' ging ff de hele winkel slope omdat hij op dat moment niet wou dat die uitbater zijn cd in de winkel had liggen... Ow ja hij was echt de beste :rolleyes:

tja, ieder zijn mening man maar met wat een argumenten kom jij nu af?!:rolleyes:

qua rhymes blijft hij voor mij toch de beste hoor :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Leuk stukje van Chris Rock over rap muziek en Tupac.

tupac de beste ? laat me niet lache man. Ten eerst zijn muziek zuigt geweldig !

Rap van nu is beter? Idioten die "this is why i'm hot" zingen...

Wie is er dan wel goed?

denkt dat hij een ''god'' is maar hij is enkel een idiote crimineel die onschuldige mensen en wijven lastig valt !

Die verkrachting is nooit bewezen.

... Ow ja hij was echt de beste :rolleyes:

Lijkt me eerder racistische praat.

Z'n muziek doet me denken aan m'n pubertijd, iedereen luisterde er toen naar. En die tijd was kicke. Toen ging het ook echt om rap, en niet om een verschijning met als doel pubers in de verleiding brengen om je als een pooier/gangster te gedragen.

Het haantjesgedrag van nu daar stond 2 Pac nooit, of slechts in kleine mate om bekend. Tegenwoordig lopen ze ermee te koop.

Rap is niet eens muziek. Het is dom gebrabbel op een ongeïnspireerde studiobeat waar geen enkele boodschap achter zit.

Deze hele hip-hop, gangster cultuur mag van mij liever vandaag dan morgen afgelopen zijn.

Laat me raden. Jij luistert naar Metal ?

Ja, daarom is het ook nutteloos om een bepaald genre te 'dissen'. Vooral ook niet als je generaliseert.

Rap van tegenwoordig zijn bende n*gers die was blablabla roepen. En als je dan de clips bekijkt, staan er 100 n*gers in het beeld van je tv en ze zitten allemaal door elkaar te roepen. En dan gaat de 'grote zanger' met alle room lopen. Bling Bling..

iig beter dan die :gay: jump

Terug
Naar boven