AndroidHealthClinic

Moeder shakur boos

Pff, nog zoiets. :rolleyes:

hij heeft de trtend gezet, net als biggie, mensen die dat niet weten zouden meer moeten denken:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben geen hardcore rap fan , maar 2P is gewoon goed :)

Leuk stukje van Chris Rock over rap muziek en Tupac.

Rap van nu is beter? Idioten die "this is why i'm hot" zingen...

Wie is er dan wel goed?

Die verkrachting is nooit bewezen.

Lijkt me eerder racistische praat.

Ten eerste kerel... Die commerciel zooi van ''this is why i'm hot'' praat ik ook niet goed. Stelt weinig voor ! Geef mij maar de echte gangster shit zoals gravedigger , the game , reakwon , dmx , three 6 maffia , westside connection , enzovoort ...

Ten tweede , ik heb het niet over die verkrachting maar over zijn houding en gedrag. Is zijn verdiende loon dat hij wat lood heeft mogen opvangen !

En ja zoals gewoonlijk moet je er een racistisch tintje aan plakken terwijl die gangster rap hier dagelijks uit mn speakers knalt :roflol:

ach laat hem toch rusten

Ten eerste kerel... Die commerciel zooi van ''this is why i'm hot'' praat ik ook niet goed. Stelt weinig voor ! Geef mij maar de echte gangster shit zoals gravedigger , the game , reakwon , dmx , three 6 maffia , westside connection , enzovoort ...

Ten tweede , ik heb het niet over die verkrachting maar over zijn houding en gedrag. Is zijn verdiende loon dat hij wat lood heeft mogen opvangen !

En ja zoals gewoonlijk moet je er een racistisch tintje aan plakken terwijl die gangster rap hier dagelijks uit mn speakers knalt :roflol:

Op welke manier verschillen DMX en Westside Connection dan van Tupac? Ze zijn toch ook allemaal al eens opgepakt voor agressief gedrag en meer van dat gangstergedoe.
The Game doet niks liever dan ermee opscheppen dat hij affiliated is met de Crips en de Bloods. Tupac heeft juist heel veel moeite gedaan om het geweld tussen deze twee bendes tegen te gaan. En dan vooral dat er geen onschuldige slachtoffers vielen.
Ik begrijp bovendien niet dat je vindt dat zijn muziek "zuigt", terwijl je een fan bent van gangsterrap. Tupac is daar een grondlegger van. Je kan hem overroepen vinden, maar dat is ook het enigste.

Terug
Naar boven