XXL Nutrition

Moeilijk!!

pump beast

Competitive Bodybuilder
Waardering
135
Ik ben dus 16 woon bij mn ouders. Maar die bieden me vaak ongezond eten aan.. Als ik thuis kom van school ligt de Big Mac al klaar terwijl ik dr niet om had gevraagd. Maar ik eet t wel op... Dus mijn schema escaleert helemaal:(

Iemand ervaring mee en hoe kan ik dit aanpakken?
En hoe reageer jij tegen iets lekkers dat je wordt aangeboden?

Ook op school zitten ze elke dag met frikandelbroodjes dan heb ik vaak de neiging om er ook een te nemen:o

ik heb dat probleem ook maar dat is discipline dus het ligt echt aan jezelf

Op school is het makkelijk.. geen geld meenemen haha.

Als ik thuis kom en er ligt een bic mac klaar eet ik hem ook op. Tenzij het te vaak gebeurt natuurlijk.

je moet ook een beetje discipline hebben :p
Maar zeg dat gewoon tegen je ouders dan dat ze ipv een bigmac, een broodje kipfilet voor je kopen bij de subway ofso :P

Ik nam kip met rijst mee naar school zodat ik ook iets "aparts" had. Soms mocht ik het ook opwarmen van de school =D. En heb je al tegen je ouders gezegd dat je serieuzer op je voeding wilt letten miss word die hamburger dan wel een stuk vlees met groente bijv.

No offense maar wat voor een ouders leggen een Big Mac klaar voor hun kind als ie terugkomt van school...

Gewoon duidelijk zeggen en vragen of ze vanaf nu het niet meer willen doen en gewoon een broodje met ham en kaas of weet ik veel willen kopen, als ze iets voor je willen zouden kopen.

• Topic Starter Topic Starter
No offense maar wat voor een ouders leggen een Big Mac klaar voor hun kind als ie terugkomt van school...

Gewoon duidelijk zeggen en vragen of ze vanaf nu het niet meer willen doen en gewoon een broodje met ham en kaas of weet ik veel willen kopen, als ze iets voor je willen zouden kopen.
I know, soms is het wel iets gezond zoals zelfgemaakte soep. Maar het kan ook appelflap zijn.
Ik ga het even erover hebben en hopelijk kopen ze dan helemaal NIKS voor mij want ik heb al alles gekocht wat IK wil eten:)

Off-topic: Ik wil van sportschool veranderen, want de mijne is echt bagger. Maar Basic Fit is wel 15 min. fietsen.. Is dat t waard?

Ongelooflijk dat er ouders zijn die standaard een big mac voor hun kind klaarleggen na school

Gelukkig heb jij het verstand er wat van te zeggen

I know, soms is het wel iets gezond zoals zelfgemaakte soep. Maar het kan ook appelflap zijn.
Ik ga het even erover hebben en hopelijk kopen ze dan helemaal NIKS voor mij want ik heb al alles gekocht wat IK wil eten:)

Off-topic: Ik wil van sportschool veranderen, want de mijne is echt bagger. Maar Basic Fit is wel 15 min. fietsen.. Is dat t waard?

15 min fietsen is een mooie warmup voor je knieen als je gaat squatten oid
nog wat air squats en je bent er klaar voor. Ik fiets zelf ook een kwartiertje naar mijn sportschool

15 min fietsen is een mooie warmup voor je knieen als je gaat squatten oid
nog wat air squats en je bent er klaar voor. Ik fiets zelf ook een kwartiertje naar mijn sportschool
Dus je moet het zien als een warming up? [slim]
En ik doe UB / LB split.
Bedankt allemaal alweer voor de hulp ik waardeer t echt:)

Ps. iemand meer die bij Basic sport??

Yep, Ik sport ook bij basic-fit.

Allemaal heel basic, zoals de naam al zegt. Ze hebben er alles wat je nodigt hebt, en ziet er goed en verzorgd uit!

Yep, Ik sport ook bij basic-fit.

Allemaal heel basic, zoals de naam al zegt. Ze hebben er alles wat je nodigt hebt, en ziet er goed en verzorgd uit!
Mooi! Maar heb je vaak last van mensen die al met iets bezig zijn wat jij eigenlijk wilt? Dat is namelijk heel slecht voor je training.
En denk je dat mensen raar naar mij kijken als ik Neck extensions doe?

Haha mensen kijken altijd raar als je neck extensions doet, zeker met een harnas

Gewoon niks van aantrekken joh

die big mac gewoon niet opeten, je hebt toch alles al gekocht wat jij wilt eten?!

als je dat concequent doet, houden ze er vanzelf mee op

vragen ze: waarom eet je dat nu niet?
antwoord jij: staat niet op mijn lijstje.

In de sportschool... gewoon je eigen ding doen, niet kijken naar anderen, je niet laten afleiden.
Is er iemand bezig met de oefening die jij ook wil doen.... ff vragen of ze nog lang bezig zijn, misschien kan je ff wachten. Anders andere oefening eerst pakken.

Zo slecht is een big mac niet eens toch?

Gewoon zorgen dat het in je macro's past..

big mac kan je toch gewoon laten liggen ? en in de gym als iets al bezet is vraag ik altijd of ik ff tussendoor kan, 9/10 is het geen probleem.

sucees er mee

jij kan het wel hebben, maar op den duur moet je dit soort dingen toch links laten liggen als je serieus bezig bent met voeding (ik pak zelf 1x per week wat lichte junk that's it)

het probleem zit hem denk ik meer hierin dat topic starter over alles moeilijk doet, zowel wat eten als training betreft.
Hij heeft nog geen benul van correct met een schema omgaan en toch flexibel zijn in de zin van schuiven met dingen.
Alles wat ook maar een beetje afwijkt is een probleem.

Terug
Naar boven