MuscleMeat

Moeilijk!!

het probleem zit hem denk ik meer hierin dat topic starter over alles moeilijk doet, zowel wat eten als training betreft.
Hij heeft nog geen benul van correct met een schema omgaan en toch flexibel zijn in de zin van schuiven met dingen.
Alles wat ook maar een beetje afwijkt is een probleem.

:o

Zelf gebruik ik mijn schema gewoon als basis, eet gewoon waar ik zin in heb, tel de kcals en zorg dat ik kwa macro's ook beetje op juiste verhouding kom. Als beginner is het toch niet nodig je 100% daar aan te houden.

als beginner niet... en als gevorderde hobbyist volgens mij ook niet ;)

op school eten mn vrienden ook veel frikandellen broodjes, ik doe hetgewoon zo, eens in de 2 weken neem ik 1 frikandellen broodje. die ene in de 2 weken maakt toch niet uit aangezien ik 3 keer in de goed fitness en verder alleen gezond eet. en die bigmac gewoon weggooien man, vragen aan je ouders of ze iets gezonds klaar willen zetten wat in je schema past als ze zo nodig iets voor je klaar willen zetten

• Topic Starter Topic Starter
Als ik bij basic fit ga kan ik tog gwn pasje van mn vader gebruiken? Hoef ik nix meer te betalen ^^
En nu weten ze waar ik mee bezig ben en waarom ik al die potjes bestel :P

Laatst bewerkt:
Jongens, wat is het BESTE product tegen honger?? Ik zit regelmatig met n hongergevoel, en daarmee kan ik niet leren / concentreren..
Ik eet boven mn onderhoud en train 3x en eet weinig snelle kh's.

Psyllium husk kan je overal kopen... zie google daarvoor. Je kunt het ook bij de boardsponsors kopen, zoals bij Body en Fitshop.

Ja, heb er ervaring mee, en nee, het is niet slecht voor je maag. :)

Mooi! Maar heb je vaak last van mensen die al met iets bezig zijn wat jij eigenlijk wilt? Dat is namelijk heel slecht voor je training.
En denk je dat mensen raar naar mij kijken als ik Neck extensions doe?
beetje slim spelen met je schema...
als je ziet dat t maandag daar nationale borst dag is... dan plan jij bv een rug dag in!
en vraag om een mcChicken;)

Ohja, sorry zag t al:http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vezels/now-foods/psyllium-husk/
Maar, 50 keer vergroten, is dat niet slecht voor je maag?? Ik wil niet dat mn maag strax helemaal uitgerekt is.. Heb je dr ervaring mee?
En bestaat er niet een alternatief voor groene thee? Ik heb ook gehoord over de acai bes, werkt dat ook?

Wet van massabehoud..

Gooi voor de gein is zo'n ding in een glas met water, durf er de handen voor in t vuur te steken dat t glas niet overstroomd (nouja, niet door het 'opzwellen')

Ja, heb er ervaring mee, en nee, het is niet slecht voor je maag. :)
Jippie! Jij gebruikte dus ook die van Now Foods? Want ik wil di gaan bestelle:)

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 12:24 ----------

Wet van massabehoud..

Gooi voor de gein is zo'n ding in een glas met water, durf er de handen voor in t vuur te steken dat t glas niet overstroomd (nouja, niet door het 'opzwellen')
Bedankt voor al je reacties op mn topics:) Nou dan gaak die bestelle jongu.
Maar ik zie erg weinig reviews, dus erg weinig kopers.. Weet jij miss waarom?

Typ in google: 'psyllium-husk reviews' en je vindt ze wel.

Jippie! Jij gebruikte dus ook die van Now Foods? Want ik wil di gaan bestelle:)

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 12:24 ----------

Bedankt voor al je reacties op mn topics:) Nou dan gaak die bestelle jongu.
Maar ik zie erg weinig reviews, dus erg weinig kopers.. Weet jij miss waarom?

Misschien dat de doelgroep die bij b&f koopt niet de groep is die vaak met honger zit :roflol:

Maar goed, ik denk dat die producten niet vaak gebruikt zullen worden.. Zelf zou ik als ik veel honger had gewoon alleen vast voedsel eten en daarnaast alleen water drinken.. En vezelrijk eten (volkoren brood, zilvervlies rijst enz).

Terug
Naar boven