XXL Nutrition

Moeilijke bass (dubstep)

• Topic Starter Topic Starter
god, wat haat ik dat genre zo hard, zal wel te maken hebben met het volk dat op dergelijke feesten te vinden is.

Wat voor volk is dat dan?
Ben zelf nog nooit op zo'n feest geweest maar acht de kans klein dat dat mijn voorkeur voor de muziek zal beïnvloeden.

Van die typische "Ik ben beter omdat ik niet commerciele muziek luister"-gasten.

heeft iemand misschien een volledige cd ofzo van deze muziek? lijkt me wel lekker voor in de auto :D

mij werd verteld dat er altijd van die rasta's naar dubstep feesten gaan.

heb ik niks van gemerkt in ieder geval. in rotterdam zijn er gewoon altijd gasten en chicks van alle maten en kleuren, die gewoon he-le-maal los willen gaan, en dat ook zeker doen.

mij werd verteld dat er altijd van die rasta's naar dubstep feesten gaan.

heb ik niks van gemerkt in ieder geval. in rotterdam zijn er gewoon altijd gasten en chicks van alle maten en kleuren, die gewoon he-le-maal los willen gaan, en dat ook zeker doen.

zal wel van scene tot scene afhangen, hier zijn het allemaal van die rasta achtige types met baggy pants en gebogen rug;
Daarnaast maken die zware bassen me neerslachtig, geef me liever wat frisse electro-punk bij het uitgaan.

De t*ring die bass kickt ass!!

Wat is hier nou moeilijk aan?
Vind de muziek een beetje saai, smaken verschillen.

Idd, zet maar neer.

Kan ik ergens een full cd / meer tracks vinden van in de openingspost ?

Dus de dubbstep met wat reggae achtige invloeden.

Deze shit gaan mn buren niet relaxed vinden :cool:

Beetje te traag en saai voor mijn smaak, maar Where's My Money van Caspa is wel aardig. Dan liever ouder shit van Zinc/Hype/Ganja Kru. :P

Terug
Naar boven