Fitness Seller

moet bijkomen

dat ding zorg alleen voor buikspieren?
hiervan wordt je niet echt breder.

Koop van het geld een fitness abbonement?

of desnoods een bankje met wat halters ofzo

maar belangrijker nog, beter gaan eten!

• Topic Starter Topic Starter
fitness op 15 is dat niet ongezond? je botten moeten tog volgroeit zijn of niet?
wat moet ik dan ongeveer eten op een dag?

moet aankomen=moet eten

zo makelijk is het nu ook weer niet..
zou ik nu veel melk drinken of niet ;p?

JA! DRINK 5 LITER PER DAG EN JE BENT OVER 2 MAANDEN BREED!

Neem een voorbeeld aan mij, prop jezelf vol met GEZONDE voeding, in de juiste verhoudingen. Heb zojuist mijn statts op laten meten;
28-8-'11 189 cm 66.8 kg 6.8% BF
03-10-'11 189 cm 70.1 kg 6.2% BF

Had die procenten niet persee omlaag gewilt, maar de vooruitgang is er zeker!

EET, EET, EET! Als ik het kan, kan jij t ook.

JA! DRINK 5 LITER PER DAG EN JE BENT OVER 2 MAANDEN BREED!

Neem een voorbeeld aan mij, prop jezelf vol met GEZONDE voeding, in de juiste verhoudingen. Heb zojuist mijn statts op laten meten;
28-8-'11 189 cm 66.8 kg 6.8% BF
03-10-'11 189 cm 70.1 kg 6.2% BF

Had die procenten niet persee omlaag gewilt, maar de vooruitgang is er zeker!

EET, EET, EET! Als ik het kan, kan jij t ook.
maar als je geen honger hebt tog eten? is dat niet ongezond voor je maag? nja..,
5liter melk? op 14-15jaar is dat niet wat veel ?:o
wil je ook even wat je ongeveer eet ( van gezonde voeding ) kan ik het ook is proberen..:d

maar als je geen honger hebt tog eten? is dat niet ongezond voor je maag? nja..,
wil je ook even wat je ongeveer eet ( van gezonde voeding ) kan ik het ook is proberen..:d

Ik drink zelf 12 liter melk, dus valt reuze mee.

Ik mag hopen dat je het sarcasme in die 5 liter melk wel ziet he?!

Ja, eten als je geen honger hebt! Blijf eten.
Ik eet om 7 uur, 9, 11, 1, 3, 6 en 9. Eet ongeveer evengrote porties.
Nee dat is niet ongezond, als je gezonde voeding neemt tenminste.
Zo zorg je ervoor dat je maag oprekt.

Ik mag hopen dat je het sarcasme in die 5 liter melk wel ziet he?!

Ja, eten als je geen honger hebt! Blijf eten.
Ik eet om 7 uur, 9, 11, 1, 3, 6 en 9. Eet ongeveer evengrote porties.
Nee dat is niet ongezond, als je gezonde voeding neemt tenminste.
Zo zorg je ervoor dat je maag oprekt.
hm okay ik zal proberen , niks anders drinken dan melk he?
dus ongeveer rond de 2uur eten , wat eet jij ongeveer van voeding? heb ik ook een idee daarvan.

hm okay ik zal proberen , niks anders drinken dan melk he?
dus ongeveer rond de 2uur eten , wat eet jij ongeveer van voeding? heb ik ook een idee daarvan.

Shakes neem ik met melk, de rest van de dag drink ik water. Minimaal 2 liter per dag. Verder eet ik brood (bruin) met kipfilet, pindakaas, fruit (banaan, kiwi, appel, peer etc etc) magere kwark met muesli, pasta, je kan ook brinta enzo eten maar dit vind ik persoonlijk niet weg te krijgen, verder veel kip, vis enz. Gewoon eten! veel, het maakt in jou (en mijn) geval nog niet eens zo bijzonder veel uit, als je de dicipline maar behoudt!

Shakes neem ik met melk, de rest van de dag drink ik water. Minimaal 2 liter per dag. Verder eet ik brood (bruin) met kipfilet, pindakaas, fruit (banaan, kiwi, appel, peer etc etc) magere kwark met muesli, pasta, je kan ook brinta enzo eten maar dit vind ik persoonlijk niet weg te krijgen, verder veel kip, vis enz. Gewoon eten! veel, het maakt in jou (en mijn) geval nog niet eens zo bijzonder veel uit, als je de dicipline maar behoudt!
heb ook een topic gezien iet's met ''GOMAD'' het was iets van 2l volle melk per dag en normaal eten en die is 10kg bijgekomen ofzo iets kan dat?
is boterhammen met choco ook goed en broodje kip ? en koeke, want sport doe ik tg ni

Laatst bewerkt:
heb ook een topic gezien iet's met ''GOMAD'' het was iets van 2l volle melk per dag en normaal eten en die is 10kg bijgekomen ofzo iets kan dat?
is boterhammen met choco ook goed en broodje kip ? en koeke, want sport doe ik tg ni
GOMAD is een Gallon Of Milk A Day, een gallon is 3.7 liter. Zit zo'n beetje alles in wat je lichaam nodig heeft, en kan zo een makkelijke goede bron van kcal en proteine zijn.

als ik jou was zou ik je maar even een paar maanden lang verdiepen in het hele idee van krachttraining want je kraamt echt alleen maar onzin uit bij elke post die je zet, lees de stickys eens goed door en pleeg zelfmoord als je echt in zon ab infomercial bent getrapt

Jonge! Kan je wel vanalles gaan vertellen wat ik zelf een paar weken geleden gevraagt heb hier.. Lees liever ff ofzo! Ik heb mijn uren ook wel versleten op dit forum, maar wel nuttige informatie behaald! Dus leeeesssssssssss, en stel niet van die achterlijke vragen

Wel veel eten, niet sporten = vet, dik, dood.

Als je niet veel weet van fitness of hoe je "breder" Moët worden, wat al 10 keer is gezegd. Eten dus en daarmee bedoel ik geen snackbar ofzo, waarom dan zo eigenwijs doen als mensen je willen helpen?

Obvious troll is obvious

ik word eerlijk gezegd een beetje moe van dit soort trolls, ik weet dat toen ik 2 maanden geleden begon veel vragen stelde, alleen dit is echt belachelijk

volgens mij is dit geen troll maar gewoon serieus topic

Terug
Naar boven