Fitness Seller

Mogen een shake en vloeistof lange tijd samen zitten ?

speero

Novice
Waardering
0
Ik ben namelijk bezig met een voedingsschema op te stellen. Het probleem is dat door mijn werk ik geen vast voedsel kan eten op bepaalde momenten. Ik lijd dan ook meestal honger op die momenten en dat los ik dan op door een cola ofzo te drinken. Nu zou ik die cola willen gaan vervangen met iets die gewoon aansluit op mijn dag.

Ik vroeg me af of de voedingsstoffen die in een weight gainer zoals deze www.xxlnutrition.nl/complex-carb-gainer/xxl-nutrition worden afgebroken als ze een lange tijd met vloeistof(melk bijvoorbeeld) zijn vermengd ? Ik spreek hier dan over maximaal 6 uur. Ik weet dat dit het geval is met creatine daardoor de vraag.

Mwah, het probleem is dat het niet meer mengt omdat het poeder kleeft aan de onderkant als je een lepeltje meeneemt kun je beter eerst gaan roeren zodat het los gaat zitten. Het wordt niet afgebroken tenzij je het in de brandende zon legt. (vooral melk, verzuurt lekker:P)

Maar is het niet makkelijker om het gewoon te mengen tijdens je pauze? Water uit de kraan of melk uit de (koel)kast.

Zou gewoon de gainer in je shakebeker doen en dan op je werk aanvullen met water;) zo heb je een verse shake niet een die 6 uur oud is(melk 6 uur buiten de koeling lijkt me ook niet zo verstandig).

• Topic Starter Topic Starter
Wel, de melk zou wel koel zijn want het zou in een koelbox zitten. Ik had er ook al aan gedacht om het ter plaatse te mengen, maar vroeg me toch af of het ook anders mogelijk was. Ik had er trouwens nog niet bij stil gestaan dat het poeder idd naar de grond zal gaan zakken.

Denk dat je het et beste ter plaatste kan mengen.

Terug
Naar boven