XXL Nutrition

Monster powerlifters

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
ik heb zo wa rondgekeken, en der zijn een aantal powerlifters die echt ziekelijk sterk zijn....

en dan bedoel ik niet in 1 lift, maar in meerdere...

Garry Frank bijvoorbeeld, da monster heeft een totaal van over de 2800 pond !!!!

diene slaagt erin om boven de 1000lbs te squatten, boven de 800lbs te benchen, en boven de 850lbs te deadliften !!!

ik heb het hier ni alleen over monsterlijke kracht, maar over monsterlijke conditie !!

ik heb op bb.com een paar artikels gelezen van zijn voedingscoach. man, wat die vent eet bij't ontbijt is meer dan wa sommige mensen op ne gansen dag eten!

http://www.bodybuilding.com/fun/anthony27.htm is het begin an de artikels...

nog iemand die zo een onmenselijke powerlifter kent?

Goed voedingsplan is het halve werk :cool:

Och van wie heb je die link toch Spike? :D

Sterke gast idd!

20 egg white omlette lol :D
En DAMN hoeveel eetlepels olie neemt die beer wel niet in :eek:

Niet eerlijk. Ze vreten en trainen hun kont eraf, en een gorilla is van nature nog veel sterker, en die vreet maar wat bladeren.

Kunnen we niet gewoon beter veel gaan studeren en met genen gaan kloten ipv heel de dag in de gym te zitten en lopen vreten? :D

• Topic Starter Topic Starter
mja, als hij dezelfde voedingscoach neemt zal garry der ne concurrent bij hebben hé :)

benchMarc zei:
Niet eerlijk. Ze vreten en trainen hun kont eraf, en een gorilla is van nature nog veel sterker, en die vreet maar wat bladeren.

Kunnen we niet gewoon beter veel gaan studeren en met genen gaan kloten ipv heel de dag in de gym te zitten en lopen vreten? :D

Tim traint van zn 11e.

mja maar als ik alleen die foto kijk schat ik m eerder 30-35 jaar oid zeg..

Maja t ging om zn prestaties, niet om zn uiterlijk :)

Advertentie voor Wakaera

Deejay_Spike zei:
ik heb zo wa rondgekeken, en der zijn een aantal powerlifters die echt ziekelijk sterk zijn....

en dan bedoel ik niet in 1 lift, maar in meerdere...

Garry Frank bijvoorbeeld, da monster heeft een totaal van over de 2800 pond !!!!

diene slaagt erin om boven de 1000lbs te squatten, boven de 800lbs te benchen, en boven de 850lbs te deadliften !!!

ik heb het hier ni alleen over monsterlijke kracht, maar over monsterlijke conditie !!

ik heb op bb.com een paar artikels gelezen van zijn voedingscoach. man, wat die vent eet bij't ontbijt is meer dan wa sommige mensen op ne gansen dag eten!

http://www.bodybuilding.com/fun/anthony27.htm is het begin an de artikels...

nog iemand die zo een onmenselijke powerlifter kent?

Teresa, de vrouw van Garry Frank is zijn " personal chef and 'Nutritional Technician' ", ze bereid zijn maaltijden, zorgt dat hij niet onderweg 'vuil'eten tot zich neemt en dat heeft Garry geen windeieren gelegd.
Uiteraard heeft Wakaera dit ook nodig, die 8 zware maaltijden per dag kan hij natuurlijk niet zelf bereiden. Ook moet ze hem van al zijn 'vuile' maaltijden (pitta etc.) afhelpen, we moeten voor die arme Dries een advertentie plaatsen.
Deze zal zeker niet misstaan in een groot landelijk dagblad bij de personeelsadvertenties;

Wij zoeken:
Een dynamische vrouw, met affiniteit voor krachtsport die veel tijd, energie en toewijding wil geven aan jeugdig talent.

Voor de functie:
Echtgenote/verzorgster.

Functieomschrijving:
Als echtenote/verzorgster van een krachtsporter heb je een verantwoordelijk bestaan. Al 's ochtend vroeg ben je actief in de weer met het bereiden van het ontbijt, dit omvat ondermeer het bakken van 20 omeletten. Maar ook voor de overige zeven maaltijden draai jij je hand niet om. Buiten het bereiden van deze maaltijden om ben je als personal chef druk in de weer met het analyseren van je echtgenoot en het en inkopen van een uitgebalanseerde voeding.

Uiteraard staat de huishouding niet stil, als jouw echtnoot hard bezig is met het recupereren achter de computer doe jij, tussen het inschenken van zijn vele glazen melk door, alle huishoudelijke taken met de grootste toewijding.
Ook het verstellen van equipment is voor iemand met jouw competenties als naaister een peuleschil.

Jouw profiel:
Je bent een hardwerkende, lieve aantrekkelijk vrouw met kennis van de hedendaagse krachtsport. Je hebt ervaring in het maken van maaltijden voor krachtsporters. Een aantrekkelijk lichaam en uitstraling zijn voor de nevenfunctie als echtgenote zeker een pré.

Voorts heb jij een zwak voor jouw echtgenoot; een vadsige powerlifter (17) in het bezit van rijbewijs en squatreet. Zijn hobbies omvatten onder meer heavy metal, het draaien van plaatjes (DJ'en) en zijn drie katten: Twix, Jopie en Spike.

Bezoldiging:
Buiten de vanzelfsprende coïtus uit hoofde van jouw functie als echtgenote is deze nader overeen te komen.

Reacties:
D. Willaert
Dodepaardenstraat 3
8600 Keiem
Onder vermelding van echtgenote/verzorgster

Joopie zei:
Teresa, de vrouw van Garry Frank is zijn " personal chef and 'Nutritional Technician' ", ze bereid zijn maaltijden, zorgt dat hij niet onderweg 'vuil'eten tot zich neemt en dat heeft Garry geen windeieren gelegd.
Uiteraard heeft Wakaera dit ook nodig, die 8 zware maaltijden per dag kan hij natuurlijk niet zelf bereiden. Ook moet ze hem van al zijn 'vuile' maaltijden (pitta etc.) afhelpen, we moeten voor die arme Dries een advertentie plaatsen.
Deze zal zeker niet misstaan in een groot landelijk dagblad bij de personeelsadvertenties;
b*ch!

Unregistered zei:
Tis echt een hele aardige gast hoor ;)
idd hij is erg coole gast om mee te praten :)

Unregistered zei:
zen 12de toch?

Brian Siders, Joe Ladnier, Kaz, en nog vele anderen...

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk, was Siders vergeten!

die jongen traint als een gek... heb zelden iemand zo'n hoog volume zien gebruiken in zijn trainingen....

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven