AndroidHealthClinic

Moslim-werkneemster bedreigd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Santoz zei:
nu ga ik waarschijnlijk weer veel kritiek op mn nek halen en verwijten krijgen dat ik appelen met peren vergelijk maar bekijk het eens anders

voor die mensen is de liefde voor het geloof en godsdienst even groot als bij ons de liefde voor pakweg moeder of vader, soms nog sterker
het lijkt misschien dom maar je kan het dus vergelijken met dat ze van jou gaan eisen te kiezen tussen je job of je moeder (dit is nu in het belachelijke getrokken en is voor ons misschien zo ondenkbaar dat het onnozel lijkt maar zo is het volgens mij)

ik begrijp het soms ook niet en kan het me niet inbeelden maar ik probeer me in te leven in het brein van een ander om een verklaring te vinden
ik heb verhalen gehoord van een moslim man die zijn dochter op straat zette omdat ze niet wilde trouwen met een vriend waarmee ze naar bed ging. Allemaal omdat Alah het zo wilt :rolleyes:

Dus even grote liefde vergeet het maar, die jurken hebben zelfs minder respect voor hun eigen bloed dan voor hun godsdienst. Onbegrijpelijk...

StillStrong zei:
ik heb verhalen gehoord van een moslim man die zijn dochter op straat zette omdat ze niet wilde trouwen met een vriend waarmee ze naar bed ging. Allemaal omdat Alah het zo wilt :rolleyes:

Dus even grote liefde vergeet het maar, die jurken hebben zelfs minder respect voor hun eigen bloed dan voor hun godsdienst. Onbegrijpelijk...
had dat wijf maar niet zo stom moeten zijn, maagdelijkheid is belangrijk en ze had kunnen verwachten dat dat het gevolg was, pech voor haar.

Sport2000 zei:
had dat wijf maar niet zo stom moeten zijn, maagdelijkheid is belangrijk en ze had kunnen verwachten dat dat het gevolg was, pech voor haar.
Pech voor haar? Wat een afgerukte lullige opmerking is dat?
Maagdelijkheid is belangrijk, maar je bloedeigen dochter in alle tijden blijven steunen en onderdak bieden NIET???

Dus als je verliefd word op iemand en je wil die persoon gewoon graag zien en het seksueelook bevestigen zonder dat je heel die trouw zever al wilt op je jonge leeftijd dan heb je maar pech en moet je maar accepteren dat je Moslim vader die vreselijk antiek en extreem is je in de steek laat en op straat zet voor ze stomme achterlijke geloof?

Als je in het Westen leeft ga dan eens uit je primitieve idealen en leer respect hebben voor elkaar, ipv eigen kinderen op tweede plaats te zetten. En dan raar opkijken als ze later hun leven verknoeien omdat ze slecht opgevoed zijn.

Jij bent nog gekker dan gek jij, achterlijke linkse rukker!
Jij bent het grote probleem in Nederland, losers als jij die nog in de middeleeuwen leven :no:

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven