MuscleMeat

Shocking News Moslima (19) doodgestenigd omdat ze meedeed aan schoonheidswedstrijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
en terecht :mad: komop, een schoonheids wedstrijd !!

Ik heb een goede oplossing voor dit hele probleem.
Rusland massaal ontruimen en er 1 Moslimland van maken waar ze de sharia mogen invoeren.
Iedereen die volgens deze wetten wil leven daarheen exporteren en daarna alles op slot.
Degene die besluiten toch elders te verblijven hebben zich aan de regels te houden die de beschaving heeft voortgebracht.
En de mensen die er geboren worden zijn ****ed for life?

Russen= gekken.
Islam -> creëert gekken.

Moslimrussen, don't like it.

En de mensen die er geboren worden zijn ****ed for life?

is nu toch ook al zo? of kunnen ze daar zeggen, hey pa ik ben gay! vind je niet erg he?!

Als ze hier maar niet de meerderheid gaan krijgen, onze hoofdstad telt iig al meer allochtonen dan autochtonen. Zo lang de jaren maar verstrijken zal het eens gebeuren. gelukkig zal ik er dan net niet meer zijn.

Laatst bewerkt:
is nu toch ook al zo? of kunnen ze daar zeggen, hey pa ik ben gay! vind je niet erg he?!

Als ze hier maar niet de meerderheid gaan krijgen, onze hoofdstad telt iig al meer allochtonen dan autochtonen. Zo lang de jaren maar verstrijken zal het eens gebeuren. gelukkig zal ik er dan net niet meer zijn.

En jij gaat ervan uit dat de islam, in tegenstelling tot ieder ander geloof niet evolueert en zich langzaam aanpast aan de omstandigheden?

Die vrouw in de openingspost heeft mooie ogen :heart:

Soms erger ik me aan de minder intelligente mensen hier op het forum.

Ik ben van mening dat elke gekke extremist die mensen doodgooit met stenen omdat diegene een of andere slappe regel (gebasserd op een verhaal wat niet wetenschappelijk kan worden aangetoond en in mijn ogen dus niet bestaat) verbreekt, mag worden vermoord op de meest gruwelijke manier die men zich voor kan stellen. Stelletje idioten met hun gekke waanideeën.

Krijg je met die achterlijke woestijncultuur die al 500 jaar achterloopt en te koppig is om zich te moderniseren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven