loastres
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de mensen die er geboren worden zijn ****ed for life?Ik heb een goede oplossing voor dit hele probleem.
Rusland massaal ontruimen en er 1 Moslimland van maken waar ze de sharia mogen invoeren.
Iedereen die volgens deze wetten wil leven daarheen exporteren en daarna alles op slot.
Degene die besluiten toch elders te verblijven hebben zich aan de regels te houden die de beschaving heeft voortgebracht.
Moslimmannen zijn de grootste misdadigers op deze planeet.
En de mensen die er geboren worden zijn ****ed for life?
Het demoniseren van hele bevolkingsgroepen, goed bezig! Het discussieniveau stijgt tot ongekende hoogtes.

En de mensen die er geboren worden zijn ****ed for life?
is nu toch ook al zo? of kunnen ze daar zeggen, hey pa ik ben gay! vind je niet erg he?!
Als ze hier maar niet de meerderheid gaan krijgen, onze hoofdstad telt iig al meer allochtonen dan autochtonen. Zo lang de jaren maar verstrijken zal het eens gebeuren. gelukkig zal ik er dan net niet meer zijn.
En jij gaat ervan uit dat de islam, in tegenstelling tot ieder ander geloof niet evolueert en zich langzaam aanpast aan de omstandigheden?
is nu toch ook al zo? of kunnen ze daar zeggen, hey pa ik ben gay! vind je niet erg he?!
Als ze hier maar niet de meerderheid gaan krijgen, onze hoofdstad telt iig al meer allochtonen dan autochtonen. Zo lang de jaren maar verstrijken zal het eens gebeuren. gelukkig zal ik er dan net niet meer zijn.
zal haar losbandige gedrag afleren! hopelijk nemen de goede moslima's hier een voorbeeld aan zodat ze trouw blijven aan Allah.

jupvrouw op de foto heeft sexy eyes
ot: achterlijk volk
zal haar losbandige gedrag afleren! hopelijk nemen de goede moslima's hier een voorbeeld aan zodat ze trouw blijven aan Allah.

Soms erger ik me aan de minder intelligente mensen hier op het forum.
Russen= gekken.
Islam -> creëert gekken.
Moslimrussen, don't like it.