Fitness Seller

Moslima's klagen McDonald's in Detroit aan

Ja maar dat doet ie maar lekker thuis vind ik, het is nog steeds Nederland, er zijn buurten waar je gewoon denkt van is dit wel Nederland.

pff helemaal gelijk heb je en dan hebben ze ook nog praatjes hey van wij willen dit en dat want wij wonen hier al zo lang blah blah blah

Turkije.. OK, die willen al te graag westers zijn.. (aller die in de steden)

zie [Link niet meer beschikbaar]

Moet ik over de Armeniers beginnen? Dan is het snel over met het westers zijn. Westers Turkije is selectief shoppen. Ook in Iran houden ze van VS Rambo films zolang het maar Aziaten en niet gelovigen zijn die dood gaan. Zo lang je de cel in gaat voor het noemen van de Armeense kwestie daar kan Turkije ongezien de t*fus krijgen.

haha komaan, waarom, kijk dat je die hoofddoeken en boerka's weg wilt, ok, religieuze symbolen of hoe je het ook wil noemen, ik vind het stomme redenatie maar veel mensen haten het vanwege de religieuze achtergrond ervan, maar mannen met een jurk, waarom? Als een man een jurk wil dragen is hij daar toch vrij in? Haha

+1

OT:
Een rechtzaak aanspannen lijkt me een beetje kansloos. Als een bedrijf hoofddoekjes niet in hun bedrijfscultuur vindt passen, moeten ze die dingen gewoon af doen. Dan vragen ze maar om een haarnetje en doen ze daar hun haar in. Dan hun sjaaltje extra hoog optrekken en is hun hals ook bedekt. Klaar!

Moet ik over de Armeniers beginnen? Dan is het snel over met het westers zijn. Westers Turkije is selectief shoppen. Ook in Iran houden ze van VS Rambo films zolang het maar Aziaten en niet gelovigen zijn die dood gaan. Zo lang je de cel in gaat voor het noemen van de Armeense kwestie daar kan Turkije ongezien de t*fus krijgen.

DUS: wegsmijten die handel in goddekes en heiligen etc.. geef die mensen een deftige opleiding en ze komen u vertellen hoe barbaars en lomp da we allemaal zijn..

iedereen word daar juist gelijk behandeld, daarom moet iedereen ook hetzelfde dragen.

Als ik McDonalds was, zou ik die moslima's aanklagen. Iets over het wegjagen van klanten ofzo...

het zijn toch precies altijd dezelfde weer die op hun teentjes getrapt zijn
als het niet strikt met hun achterlijk geloof gaan ze rellen

aanpassen en normaal doen zoals iedereen of oprotten

halal kroketten verkopen maar geen hoofddoekjes achter de kassa.

Dubbele moraal, maar dat hebben traditionele moslims die bij de Mac gaan werken eigenlijk ook.
En is het ironisch dat twee instituten elkaar bevechten om welk apenpakkie er gedragen moet worden, of ligt dat aan mij? :D

In the first corner, weighing in at 7 centuries of stupidity: Qiuana 'I'd have to ask my husband' Pugh

In the second corner, weighing in at about a billion pound of lard, bad food and clotted arteries: McDonalds!

Blijkbaar willen ze 10 miljoen van McDonalds hebben.

Schertsfiguren....

allemaal gericht op winst. die kroketten verkopen, iemand met half bedekt gelaat achter de kassa zal waarschijnlijk minder verkopen.

Ronald McDonald the anti-moslim terrorist :p

McBlowMe.jpg

Whaha :roflol: Lekker voor ze...... eerst doekje af daarna terug komen.

Aanpassen anders geen werk, einde discussie voor hun !

het zijn toch precies altijd dezelfde weer die op hun teentjes getrapt zijn
als het niet strikt met hun achterlijk geloof gaan ze rellen

aanpassen en normaal doen zoals iedereen of oprotten

ga andere mensen niet vervelen

hoe groot is de kans dat je zelf aangenomen wordt in een hoofddoekjes land als je die zelf niet draagt? Het antwoordt ligt erg voor de hand en kan ik in zo'n land een zaak aanspannen,mag waarschijnlijk wel oppassen anders draai ik de bak in of wordt gesteenigd ofzo

hun afwijkende houding wordt ons andermale weer opgedrongen........jammer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat iemand een te wijde broek draagt dat heeft niets te maken met de cultuur van dat land, dat zijn de verschillen tussen mensen.

En daarbij mogen hun eigen vrouwen niet eens in normale kleren lopen, anders worden ze afgestoten, in de bloedhete hitte moeten ze met dik ingepakte kleren en een hoofddoek lopen, de vrouwen moeten zich daar aan passen aan de mannen, en ik vind dat de mannen zich lekker aan mogen passen aan de cultuur in dit land, anders hadden ze gewoon weg moeten blijven.

ja ok, al goed en wel, ben het niet volledig eens maar kan er in komen, maar ik heb het over je opmerking over "mannen met een jurk"

Halal McNuggets... Rot toch een eind op man.

dat ze niet zeiken en ergens anders aan soliciteren !

Die situatie is heel anders ,Ataturk heeft in de grondwet dit opgedragen maar nu er een grote meerderheid zwaar gelovig is en de grootste partij van Urdagan[volgens mij schrijf ik het fout,sorry] die de Islamitische regels terug willen sinds het Otomaanse rijk moet het leger de regels beschermen van Ataturk en dat is niet makkelijk.

hahahah :D dude.. wat praat je man.. de regels van de ottomaanse rijk.. dat was de Sharia.. dat kan niemand nog terug halen.. wel is de huidige parlement er voor om de hoofddoekverbod op te heffen bij scholen maar daar blijft het bij ..

En .. Turkije telt sinds de daling van de ottomaanse rijk nog altijd evenveel of zelfs minder gelovigen.. dus je argument dat nu een grotere meerderheid (ZWAAR!) gelovig is gaat ook niet op.. btw.. in Turkije heb je nagenog geen ZWAAR gelovigen ..

Terug
Naar boven