AndroidHealthClinic

Moslimgebed is gezond

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Moslimgebed is gezond

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De fysieke inspanning tijdens het gebed is gezond.

De posities die moslims aannemen tijdens hun rituele gebed, zijn heilzaam voor de gezondheid. Dat blijkt uit een studie die woensdag wereldkundig werd gemaakt door de biomedische faculteit van een universiteit in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur.

Fysieke oefening
Moslims zijn verplicht vijf keer per dag de zogenaamde salat, of het rituele gebed binnen de islam, te verrichten. Volgens het onderzoek is het een goede oefening voor het hart en de wervelkolom, en verbetert het het geheugen en de concentratie. De salat begint met een rechtopstaande positie. Daarna wordt er gebuigd, neergehurkt en raakt de moslim met zijn hoofd de grond. Die handelingen worden herhaald, waardoor het geheel de kracht krijgt van een fysieke oefening. (belga)

Dit wordt de nieuwe hype in de gym :roflol:

Les Mills - Moslim Attack? Moslim Pump? Moslim Combat?

Zou best wel kunnen. Het lijkt een beetje op de zonnegroet (yoga-oefening).

Alle gebeden zijn geheime trainingen en dodelijke moves voorbereidend op een aanval op het westen

Denk dat ik dan ook maar moslim wordt, maar ik wil wel mijn voorhuid behouden. Mag dat?

Rug altijd recht houden bij training!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is nog eens een groepsles

Heeft er iemand die aflevering van Southpark gezien waarbij ze zo in een kalkoen verwerkingsbedrijf kijken en dan laten ze de kalkoenen op een gegeven moment naar een natuurfilmpje kijken met het kopje omhoog en gaat er horizontaal een circelzaag door de zaal heen, moest ik onmiddelijk aan denken bij die laatste foto :lol: (j/k)

Ik doe em ook altijd voor de buik, gewoon met cables, touw aan vastmaken, langs je hoofd houden, en dan bidden!

als er wat negatiefs is loopt iedereen te schelden en als er wat positiefs is wordt het zo'n beetje belachelijk gemaakt? vreemde bedoening. . .

Terug
Naar boven