MuscleMeat

Moslims bijna baas in Brussel

Bezoekers in dit topic

Eindelijk eens een andere nieuwe cultuur anders dan de decadente amerikaanse cultuur. Woop woop.

De ene holle cultuur vervangen door een andere holle allesvernietigende filosofie....ik zie geen verbetering sorry
 
Het is eens wat anders hé. Same shit, different wrap. Na een paar eeuwen zijn we die towelheads ook beu en gaan we de spleetogen tour op. :)
 
Ik wens geen Amerikaanse, Arabische, Chinese of wat dan ook voor cultuur te volgen. Ik wens een eigen cultuur te behouden en verder op te bouwen, op basis van democratische en ethische principes van het bestaande volk. Het opgeven van de eigen identiteit is de grootste fout die wij Noord-Westerlingen kunnen maken.
 
Nou T, kudo's voor deze post want in 2007 lazen we nog weleens lyrische redenaties ten aanzien van het Bush beleid. Blij om te zien dat je nu de West Europees Atlantische identiteit sterk aantrekt. Die naar mijn inziens voldoende ruimte hoort te bieden voor een autonoom Vlaanderen.
 
Ik zeg extreme moslims het land uit.

Geen gebitch gewoon eruit ! en bij terugkeer 3 magazijne afvuren.
 
Ik wens geen Amerikaanse, Arabische, Chinese of wat dan ook voor cultuur te volgen. Ik wens een eigen cultuur te behouden en verder op te bouwen, op basis van democratische en ethische principes van het bestaande volk. Het opgeven van de eigen identiteit is de grootste fout die wij Noord-Westerlingen kunnen maken.

Euhm...ik denk dat na de 2de wereldoorloog en door de marshall plan van de amerikanen west-europa duidelijk in de trend gaat van een amerikaanse samenleving.
 
Euhm...ik denk dat na de 2de wereldoorloog en door de marshall plan van de amerikanen west-europa duidelijk in de trend gaat van een amerikaanse samenleving.
Op sommige vlakken heb je altijd wel wat invloed (vooral economisch), maar ik ben toch blij dat we hier een deftige sociale zekerheid en niet zo'n ziekelijk religieuze bevolking/regering hebben.
 
Ik zeg extreme moslims het land uit.

Geen gebitch gewoon eruit ! en bij terugkeer 3 magazijne afvuren.

Extreme moslims eruit ? Die paar honderd die extreem zijn in hun opvattingen ? En de gematigden dan ? De gematigden die zich in de samenleving wortelen vormen een veel groter gevaar dan de geisoleerde extreme moslim. Tevens vallen de gematigden hun extreme broeders niet af, ze zorgen zelfs voor draagvlak voor deze gedachten.

En denk je dat die irritante relmarokkanen extreme moslims zijn ? Die kunnen in jou beleving gewoon gewoon blijven dus ? Die gasten doen alles wat verboden wordt in de koran. Extreem afvallig eigenlijk.
 
Extreme moslims eruit ? Die paar honderd die extreem zijn in hun opvattingen ? En de gematigden dan ? De gematigden die zich in de samenleving wortelen vormen een veel groter gevaar dan de geisoleerde extreme moslim. Tevens vallen de gematigden hun extreme broeders niet af, ze zorgen zelfs voor draagvlak voor deze gedachten.

En denk je dat die irritante relmarokkanen extreme moslims zijn ? Die kunnen in jou beleving gewoon gewoon blijven dus ? Die gasten doen alles wat verboden wordt in de koran. Extreem afvallig eigenlijk.

Toch altijd mooi om zulke xenofobe denkbeelden als waarheid gepost te zien worden.
 
Extreme moslims eruit ? Die paar honderd die extreem zijn in hun opvattingen ? En de gematigden dan ? De gematigden die zich in de samenleving wortelen vormen een veel groter gevaar dan de geisoleerde extreme moslim. Tevens vallen de gematigden hun extreme broeders niet af, ze zorgen zelfs voor draagvlak voor deze gedachten.

En denk je dat die irritante relmarokkanen extreme moslims zijn ? Die kunnen in jou beleving gewoon gewoon blijven dus ? Die gasten doen alles wat verboden wordt in de koran. Extreem afvallig eigenlijk.

Die kunnen zeker niet blijven, alles wat ook maar iets fout doet meteen eruit, het liefst natuurlijk zowieso alles, maar die goede kunnen we later nog kijken wat we ermee doen.

Een begin moet er zijn.
 
Die kunnen zeker niet blijven, alles wat ook maar iets fout doet meteen eruit, het liefst natuurlijk zowieso alles, maar die goede kunnen we later nog kijken wat we ermee doen.

Een begin moet er zijn.

Je begrijpt dat dit wettelijk niet mogelijk is.
Verreweg het grootste gedeelte van de Marokkaanse reljongeren hebben gewoon een Nederlands paspoort, dus zijn gewoon Nederlander.
Als je die Nederlanders eruit zet, dan moet je ook de lijn doortrekken en alle gevangenissen in de Noordzee leeg gooien.
het lijkt me niet dat we naar zo'n soort staat willen.
 
het interreseert me niet wat er op het pasje staat, al staat er 1000 keer op dat ze een nederlander zijn, HET ZIJN GEEN NEDERLANDERS, zo zien ze er anders niet uit en zo gedragen ze zich niet, wet aanpassen en dit tuig eruit gooien!

Als ik in mijn buurt kijk zie ik alleen nog maar moslims, niks anders meer.Dit land is naar de klote.
 
Oke, dus iedereen die er neit uitziet als een Nederlander, of zich niet gedraagt als een Nederlander gooien we gewoon het land uit?
Juist ja.
 
het interreseert me niet wat er op het pasje staat, al staat er 1000 keer op dat ze een nederlander zijn, HET ZIJN GEEN NEDERLANDERS, zo zien ze er anders niet uit en zo gedragen ze zich niet, wet aanpassen en dit tuig eruit gooien!

Als ik in mijn buurt kijk zie ik alleen nog maar moslims, niks anders meer.Dit land is naar de klote.
Komt misschien omdat je in kanaaleiland of iets dergelijks woont. Ik zie hier haast geen moslims en als ik al moslims zie zien ze er heel schattig uit. Net kleine pinguins.
 
het interreseert me niet wat er op het pasje staat, al staat er 1000 keer op dat ze een nederlander zijn, HET ZIJN GEEN NEDERLANDERS, zo zien ze er anders niet uit en zo gedragen ze zich niet, wet aanpassen en dit tuig eruit gooien!

Als ik in mijn buurt kijk zie ik alleen nog maar moslims, niks anders meer.Dit land is naar de klote.
Van dit soort tuig krijg ik het echt op mijn zenuwen :(
 
Die kunnen zeker niet blijven, alles wat ook maar iets fout doet meteen eruit, het liefst natuurlijk zowieso alles, maar die goede kunnen we later nog kijken wat we ermee doen.

Een begin moet er zijn.
:eek: dat klinkt niet gezond.

Je bent een beetje aan het doordraaien fuhrerfan, zelfs Wilders denkt niet zo extreem :D
 
:eek: dat klinkt niet gezond.

Je bent een beetje aan het doordraaien fuhrerfan, zelfs Wilders denkt niet zo extreem :D

Het gaat er gewoon om dat ze niet de meerderheid worden, of ze nou goed zijn of slecht zijn.

Ik zeg niet dat er geweld gebruikt moet worden tegen goede moslims, gewoon netjes laten gaan.

En denk eraan, goede moslims worden slecht als ze in de meerderheid zijn, we voelen zich sterker in een grote groep en gaan meedoen met derest.
 
Je moet gewoon eens realistisch tegen de zaken aankijken en de extreme onuitvoerbare standpunten laten voor wat ze zijn. Er zijn genoeg manieren om de islam te onderdrukken, maar mensen zomaar het land uitzetten vanwege hun geloof is natuurlijk geen oplossing. (Tenzij we het over radicale haatbaarden hebben, die mogen idd meteen het land uit.)
 
Het gaat er gewoon om dat ze niet de meerderheid worden, of ze nou goed zijn of slecht zijn.

Ik zeg niet dat er geweld gebruikt moet worden tegen goede moslims, gewoon netjes laten gaan.

En denk eraan, goede moslims worden slecht als ze in de meerderheid zijn, we voelen zich sterker in een grote groep en gaan meedoen met derest.

Je moet dat xenofobe stemmetje in je hoofd eens niet zo serieus nemen.

Moslims de meerderheid:roflol:
Ik zie dat neit gebeuren, en al zou het gebeuren zouden wij al lang onder de zoden liggen.
 
Ik denk dat het bijzonder moeilijk is om hier een weloverwogen uitspraak over te doen als Nederlander die eigenlijk niet veel weet over de Belgische politiek. Het is geen publiek geheim dat er hier verscheidene francofone organisaties en partijen zijn die vanwege electoraal belang liever de kant van de moslims kiezen dan die van de autochtone Vlaming, waar zij vaak toch alleen maar tegenstand ondervinden.

Dat kan zijn maar maakt verder niets uit voor de tekstuele analyse van het stuk waaruit gewoon blijkt dat in het stuk gekoppelde informatie gewoon niet zondermeer gekoppeld kan worden. Buitengewoon suggestief.

Dat gekoppeld aan eerdere uitspraken van VB en de hele reden waarom VB opgericht is en hun speerpunten is de conlcusie maar eenzijdig: inhoudelijk rammelt het artikel aan alle kanten.


Het gaat hier niet alleen over electoraal belang, maar om het bestaandrecht van de partij.
 
Back
Naar boven