MuscleMeat

Shocking Moslims onthoofden bekeerde christen

Moraalridder

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
2.963
Realist en Patrickvh waren er nog niet bij, dus maak ik dit topic maar aan.

In Tunesië, uit de streek waar het allemaal beter is geworden na de revoluties.

peaking in Arabic, the background speaker, or "narrator," chants a number of Muslim prayers and supplications, mostly condemning Christianity, which, because of the Trinity, is referred to as a polytheistic faith: "Let Allah be avenged on the polytheist apostate"; "Allah empower your religion, make it victorious against the polytheists"; "Allah, defeat the infidels at the hands of the Muslims"; "There is no god but Allah and Muhammad is his messenger."

NSFW filmpje + nieuwsbericht in link

http://www.raymondibrahim.com/11798/graphic-video-tunisian-muslims-slaughter-convert

Je moet respect hebben voor andere culturen.

Is het vandaag rare religie nieuwtjes dag ofzo

Is gewoon religie dag zoals iedere dag religie dag is. Filmpje bestaat volgens mij al een tijdje als ik me niet vergis.

ben ik blij da ik ni in die apelanden woon

Dit soort extremisten zijn toch gek?
Er is volgens mij geen god die dit goedkeurd..
Beter zouden zulke mensen niet bestaan.

Ik vind het echt sick dat ze deze beelden op het nieuws laten zien!
Ben benieuwd hoe mijn moeder zal reageren als ze morgen een onthoofding op het journaal van 18u

dat er zulke mensen bestaan, die onderontwikkelde apenlanden daar in afrika zouden ze allemaal plat moeten bombarderen. Die moslims zijn daar knettergek, die christenen, de hutsis en tutsis, ze hakken elkaars kop af om niets. Er is geen toevoeging voor de mensheid en de bevolking daar groeit alleen maar. Er zou bijna preventief gehandeld moeten worden

dat er zulke mensen bestaan, die onderontwikkelde apenlanden daar in afrika zouden ze allemaal plat moeten bombarderen. Die moslims zijn daar knettergek, die christenen, de hutsis en tutsis, ze hakken elkaars kop af om niets. Er is geen toevoeging voor de mensheid en de bevolking daar groeit alleen maar. Er zou bijna preventief gehandeld moeten worden

je vergeet de vietcong, de polen en de joden.

Lol ja laten we ze in kampen zetten en voor ons laten werken tot ze dood gaan. Plat bombaderen is zo zonde. Brb even me snor bijscheren.

Doodschieten, k*tmoslims

komt dit in die landen gewoon op het nieuws?

Islam is lievvv! :heart:

wie zegt dat ze moslim zijn? als je iemand dood maakt ben je geen moslim IMO.

zijn stelletje aand8zoekerst geldt ook voor die kerel die zn vrouw doodmaakt en ''allah akbar'' roept (ter***lijer is het ook)

Terug
Naar boven