Fitness919
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had even contact met Saaleh. Maar dit heeft dus niets te maken met het geloof. Dit was gewoon een enkele gek. Sorry voor de verwarring.
Is zware bullshit man, als je Arabisch spreekt dan hoor je dat die gozer met dat mes een sji'iet (waarschijnlijk een soldaat of agent) vermoord, in de Irak oorlog.
Wie bekeerd er nou naar Christendom lolll. Christen propagandisten moeten eerst Arabisch ckecken voordat ze onzin verspreiden.
Titel is fout/Realist en Patrickvh waren er nog niet bij, dus maak ik dit topic maar aan.
In Tunesië, uit de streek waar het allemaal beter is geworden na de revoluties.
NSFW filmpje + nieuwsbericht in link
http://www.raymondibrahim.com/11798/graphic-video-tunisian-muslims-slaughter-convert
Not sure if srs.lol, in half Afrika worden christenen gemarteld en vervolgd door moslims omdat het zou moeten van de Islam.
Maar de westerse Islamieten zijn dus al zo ver afgedaald dat ze zelf hun eigen soortgenoten verlogenen, en anderzijds zeggen die gasten uit die streken weer dat westerse islamieten nep zouden zijn.
Ik zeg niet dat het goed of fout is, maar dat hele islam gedoe is phucked up hypocriet.
---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 17:39 ----------
Jij gaat de hele bijbel proberen te ontkrachten in je andere topic terwijl je hem zelf niet eens hebt gelezen, dus wat kom je hier hypocriet doen. haha.
Jij bent het bewijs van wat ik net al poste
In het heden bekeren zich massa's mensen tegelijk van Islam naar Christendom in Arika en Azië omdat ze zien wat voor rottigheid er allemaal voort komt uit de Islam, maar omdat ze er dan bijna zeker van zijn dat ze opgesloten of gedood zullen worden in hun land bewijst het alleen maar wat een moed die mensen hebben en hoe zij de goedheid van God ( de god van Abraham niet allah shizzle) ervaren.
Zoals je ziet blijft de man in het filmpje ook heel kalm omdat hij weet dat hij nu de ellendige islam achter zich kan laten en met Jezus door het paradijs mag wandelen.

Liever 1 massamoordenaar dan duizenden. Pak alle extremisten op, zet ze op een ijsberg midden op de oceaan en gebruik een atoombommetje. Opgeruimd staat netjes.Een atoombom? Op dat soort mensen? Welke mensen? En hoe ga je collateral damage beperken? Of ben je gewoon een massamoordenaar? Dan ben je geen haar beter.
Liever 1 massamoordenaar dan duizenden. Pak alle extremisten op, zet ze op een ijsberg midden op de oceaan en gebruik een atoombommetje. Opgeruimd staat netjes.
iene miene mutte, makkelijk toch?Tjonge jonge, veel dommer dan dit kan men niet worden. Kan je me vertellen hoe je die extremisten gaat vinden? Hoe bepaal je wie extremist is? Wie radicaal is? Wie gewoon een beetje gek is?
lol, in half Afrika worden christenen gemarteld en vervolgd door moslims omdat het zou moeten van de Islam.
Maar de westerse Islamieten zijn dus al zo ver afgedaald dat ze zelf hun eigen soortgenoten verlogenen, en anderzijds zeggen die gasten uit die streken weer dat westerse islamieten nep zouden zijn.
Ik zeg niet dat het goed of fout is, maar dat hele islam gedoe is phucked up hypocriet.
---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 17:39 ----------
Jij gaat de hele bijbel proberen te ontkrachten in je andere topic terwijl je hem zelf niet eens hebt gelezen, dus wat kom je hier hypocriet doen. haha.
Jij bent het bewijs van wat ik net al poste
In het heden bekeren zich massa's mensen tegelijk van Islam naar Christendom in Arika en Azië omdat ze zien wat voor rottigheid er allemaal voort komt uit de Islam, maar omdat ze er dan bijna zeker van zijn dat ze opgesloten of gedood zullen worden in hun land bewijst het alleen maar wat een moed die mensen hebben en hoe zij de goedheid van God ( de god van Abraham niet allah shizzle) ervaren.
Zoals je ziet blijft de man in het filmpje ook heel kalm omdat hij weet dat hij nu de ellendige islam achter zich kan laten en met Jezus door het paradijs mag wandelen.
Je vergist je, het is Isa (Jezus) die terug komt, maar niet wanneer alle ongelovige gedood zijn want dat is haram.
Stel ik dood jou nu omdat je een ongelovige zou zijn, dan belet ik je toch van de mogelijkheid om je ooit nog te bekeren.
Hier nog een onthoofding volgens het Sharia recht en ditmaal in het land van de Wahabi's (zeer conservatief) in Saudi Arabia dat al lang een goede bondgenoot is van de USA. Ik blijf me erover verbazen dat werkelijk NIEMAND maar dan ook niemand zich druk maakt over dat bondgenootschap. De Taliban en Saudi's zijn echt uit hetzelfde hout gesneden....
http://www.liveleak.com/view?i=e17_1340660132
Recente onthoofding in Saudi Arabie.