XXL Nutrition

Moslims starten eigen school

Plat branden.

28hjs54.jpg

Een beetje basisonderwijs leert ons - ook op een moslimschool denk ik toch - dat voor vuur drie zaken nodig zijn. Een hamer is er daar niet een van, tenzij je deze als brandstof wil gebruiken natuurlijk. (of om er vonkjes mee te maken). :D

On topic: actie = -reactie.

Ondertussen word ik een beetje moe van het gedoe rond hoofddoekjes. Misschien ook omdat ik er zelf nog niet helemaal uit ben. Aan de ene kant vind ik de vrijheid om je te gedragen zoals je dat wil (zolang je niemand 'lastig' valt) een bijzonder belangrijk iets. Aan de andere kant vind ik hoofddoeken bijzonder banale uitwassen van een idioot idee (de islam). Maar dat geldt ook voor schoenen met hoge hakken en wellicht in hogere mate dan voor hoofddoeken.

Simpel: verbied religieuze scholen. School en religie hebben niets met elkaar te maken. Dus de wet die de vrijheid van godsdienst mogelijk maakt heeft hier dan ook niets mee te maken. Scholen moeten neutraal zijn en ik vind dat dat nu wel eens in de grondwet mag.

Oh en als die pipo's van die moslimscholen 1 niet-gelovige weigeren dan mogen ze dus meteen gesloten worden wegens discriminatie. Want wat zij kunnen, kunnen wij natuurlijk ook.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:cool:

**

Laatst bewerkt:
joden hebben al jaren eigen scholen in België

Terug
Naar boven