MuscleMeat

Moszkowicz pakt Jort Kelder aan

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
AMSTERDAM - Strafpleiter Bram Moszkowicz doet aangifte tegen Jort Kelder wegens smaad en laster. Volgens Moszkowicz heeft Kelder vrijdag in het radioprogramma Standpunt.nl uitlatingen over zijn persoon gedaan die ver over de schreef gaan.

De advocaat zal Kelder tevens langs civielrechtelijke weg aanpakken.

Moszkowicz heeft een advocaat in de arm genomen, zei hij vrijdagavond. De aangifte zal maandag worden gedaan.

Volgens Moszkowicz heeft Kelder, hoofdredacteur van het blad Quote, hem onder meer "maffiamaatje'' genoemd en gezegd dat hij "koffers met zwart geld'' aanneemt. Voor Moszkowicz is de maat vol.

Overhoop

De raadsman en de journalist liggen al enige tijd met elkaar overhoop. Kelder meent dat Moszkowicz volstrekt ongeschikt is als advocaat van Willem Holleeder, omdat hij in het verleden is opgetreden als raadsman van de in 2004 doodgeschoten vastgoedmagnaat Willem Endstra.

Deze zou een van de slachtoffers zijn geweest van de vermeende afpersingspraktijken van Holleeder.

Moszkowicz heeft Kelder vrijdag per brief op de hoogte gebracht van zijn voorgenomen juridische stappen.

:roflol: klinkt zo raar, een advocaat welke een advocaat inhuurt lol...

Erg irritant mannetje die Jort Kelder omhooggevallen lulletje met zn ho van een Georgina Verbaan

Hm die moskowicz vind ik nu ook niet een van de meest betrouwbare.
Advocaat zijn van 2 partijen.. i rest my case.. volgens mij is die gast allesbehalve zuiver.

En wat wou meneertje gaan procederen, we hebben toch vrijheid van meningsuiting? als ik mn buurman een mafiosi vind dan mag ik dat gewoon zeggen.

Opzich wel shutterspeed maar ja als het echt laster is tegen moskowicz dan mag het weer niet...

Die Jort Kelder mogen ze van mij verbannen, wat een irritante corpsbal is dat man!

wat je ook van jort vind, moskovich zit gewoon fout, en moet aamgepakt worden

Advocaat zijn van 2 partijen.. i rest my case.. volgens mij is die gast allesbehalve zuiver.

En wat wou meneertje gaan procederen, we hebben toch vrijheid van meningsuiting? als ik mn buurman een mafiosi vind dan mag ik dat gewoon zeggen.

De koningin zegt: het recht om te beledigen bestaat niet. En daarmee basta!

Wel lache, twee strevers naar geld en macht die het elkaar het licht niet in de ogen gunnen.

Zou dit de onderwereld geweest zijn, dan maken ze elkaar van kant.

Jort Kelder zag ik laats nog op TV bij een talkshow met z'n roze stropdas en lichtblauwe colbairtje, als die iets uitlegd gaat dat gepaard met z'n handje die een sterk implicerend gay gebaard maakt.

Hij gaat met Georgina, dus waarschijnlijk in plaats van gay meterosensueel, slimme tactiek om vrouwen te hustleren.

En Bram, kan eigenlijk niet geloven dat zijn contact met Holleder niet verder reikt dan zakelijk.

Wel lache, twee strevers naar geld en macht die het elkaar het licht niet in de ogen gunnen.

Jort Kelder zag ik laats nog op TV bij een talkshow met z'n roze stropdas en lichtblauwe colbairtje, als die iets uitlegd gaat dat gepaard met z'n handje die een sterk implicerend gay gebaard maakt.

Hij gaat met Georgina, dus waarschijnlijk in plaats van gay meterosensueel, slimme tactiek om vrouwen te hustleren.

En Bram, kan eigenlijk niet geloven dat zijn contact met Holleder niet verder reikt dan zakelijk.

zakelijk is in dit geval een ruim begrip ;)

De koningin zegt: het recht om te beledigen bestaat niet. En daarmee basta!

Maar de koningin heeft verder geen functie of nut in deze maatschappij.
Het enige wat ze doet is vakanties houden van onze belasting centen en 1x per jaar haar kop laten zien op koninginnen dag en de troonrede voorlezen ( gaaaaap ).
Echte beslissingen worden genomen door het kabinet niet door haar!
Ook al hoort Mozkowicz zich niet met de vijand bezig te houden dit vanwege belangenverstrengeling iemand voor van alles uitmaken en met zware beschuldigingen aankomen zoals Jort doet hoort gewoon niet.
Zal mij ook niks verbazen dat Jort toevalligerwijs eens een keer een kogel in zijn pan krijgt i.p.v in het kozijn.
Jort doet wel vaker van die vreemde uitspraken volgens mij zitten hij en Georgina samen op een iq van 80.

Het vermogen waar Moszkowicz over beschikt daar kan Jost(i) alleen over dromen met een natte plek in ze onderbroekie :D

Het verschil zit hem in het zeggen, dat iets zo is of je mening uitspreken.

Overigens geloof ik ook niet, dat Brammetje helemaal zuiver is, maar ga dat maar eens bewijzen. Lijkt me een onmogelijke zaak.
Jort Kelder is gewoon een irritant eikeltje, dat zich lekker met zijn soapsletje moet terugtrekken naar 1 of ander flatje en daar voor altijd blijven.

Bram is fout. Dat moet wel. Alleen ik denk niet dat het te bewijzen valt. Daar is hij danwel weer slim genoeg voor. Ik vind het woord maffiamaatje niet echt schandelijk. Hij neemt die zaken toch allemaal aan?
Wat ik ook vreemd vind is dat hij eerst Endstra verdedigt en nu hij uit de weg is geruimd gaat voor Holleeder die daar natuurlijk een handje in heeft gehad.

ach dat ie georgina eens pakt inplaats van jort:p

Haha, natuurlijk pakt Bram wat zwarte centjes mee. Kelder is gewoon een held met zijn hele gay-imago. Kan ik alleen maar van genieten.

Bram is fout. Dat moet wel. Alleen ik denk niet dat het te bewijzen valt. Daar is hij danwel weer slim genoeg voor. Ik vind het woord maffiamaatje niet echt schandelijk. Hij neemt die zaken toch allemaal aan?
Wat ik ook vreemd vind is dat hij eerst Endstra verdedigt en nu hij uit de weg is geruimd gaat voor Holleeder die daar natuurlijk een handje in heeft gehad.

Als jij een eigen bedrijf hebt en een grote klant valt weg en een andere grote klant die eerst bij de concurrent zat wilt nu met jou in zee gaan, laat je die dan lopen :D

Terug
Naar boven