Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Politie haalt Moszkowicz om eigen veiligheid uit kantoor
zo is het leven he. als je topcriminelen verdedigd dan kan je een keer verwachten dat het fout gaat. en dan kan je ver rennen, maar of dat zoveel zin heeft
Hmm ik denk dat jullie allemaal de verkeerde kant opkijken en dat het OM hier achter zit. Die gasten zijn al zolang bezig om de reputatie van Mscowicz naar de klote te helpen. En niet te vergeten ene Endstra die zijn einde zag naderen omdat hij nu eenmaal zonodig geld moest accepteren van criminelen en toen ze het nodig hadden niet kon uitkeren.
Politie dit en politie dat maar er is nog geen 1 rechter die beoordeeld heeft dat die dingen daaadwerkelijk zijn gelekt uit het kantoor van Moscowicz.
Dat vind ik de laatste tijd wel vaker dat dingen die het OM zegt maar meteen voor waarheid worden aangezien ik dacht dat de rechter daar over beslistte in Nederland.
Feit is dat er over en weer hele vieze spelletjes worden gespeeld. En Moscowicz heeft denk ik weinig te vrezen van Holleeder maar meer van de erven Endstra. Vergeet niet dat die man ook een hele grote was in het criminele milieu. Denk dat zijn contacten nog steeds in staat zijn om 1 of ander om te leggen mocht dat nodig zijn.