Gerges
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 14%
Beste DBB'ers,
Ik heb geen flauw idee of ik dit in het goede subtopic post.
Ik train sinds kort met een maat maar hij neemt fitness nog niet zo serieus (trainingsdagen, voeding, intensiteit etc.). Bv, ik wil een aantal oefeningen doen voor een bepaalde spiergroep en dan wilt hij niet vol ervoor gaan en slaat zelfs oefeningen over onder het mom van : "één oefening is toch voldoende?". Daarnaast neemt hij zijn voeding niet serieus, drinkt en eet maar wat hij wilt, toch "ziet hij enorme veranderingen
". Daarom zoek ik eigenlijk een goed artikel waar dit allemaal redelijk makkelijk uitgelegd is zodat ik dit aan hem kan geven en hij zich een beetje in kan lezen. Zodat hij bewust word waar spieren kweken nou allemaal voor staat.
Thnx alvast!
Ik heb geen flauw idee of ik dit in het goede subtopic post.
Ik train sinds kort met een maat maar hij neemt fitness nog niet zo serieus (trainingsdagen, voeding, intensiteit etc.). Bv, ik wil een aantal oefeningen doen voor een bepaalde spiergroep en dan wilt hij niet vol ervoor gaan en slaat zelfs oefeningen over onder het mom van : "één oefening is toch voldoende?". Daarnaast neemt hij zijn voeding niet serieus, drinkt en eet maar wat hij wilt, toch "ziet hij enorme veranderingen
". Daarom zoek ik eigenlijk een goed artikel waar dit allemaal redelijk makkelijk uitgelegd is zodat ik dit aan hem kan geven en hij zich een beetje in kan lezen. Zodat hij bewust word waar spieren kweken nou allemaal voor staat. Thnx alvast!