XXL Nutrition

Mr Olympia Prejudging topic.

Muahaha dat 1e filmpje @ 3:30 EPIC!!

Net prejudging van bikini gekeken, maar kan nog niet kiezen.

Ben totaal geen Kai fan, maar als ik eerlijk naar de pics/vdis van de PJ kijk is Kai net iets beter.

Maar ze kuinnen beiden nog wat vocht verliezen of gaan vast houden voor de show van vanavond.

Ben benieuwd vanacht...:coffeepc:

Ik vind kai beter dan phil hoor maar alsnog hoor je de commentators zo van kai is niet ''spot on'' zijn genetics zijn slechter ??? blabla wtf man 1e keer dat ik kai zo zie, goeie conditie, veel massa en zn gut is 4x kleiner en alsnog gaan ze phil kronen

Blij dat ik niet de enige ben die vindt dat Kai de sandow verdient dit jaar. Phil (ook al ben ik een grote fan) is naar mijn mening niet zo overweldigend als vorig jaar, al speelt de gigantische verbetering van Kai daar wsl ook wel een rol in.

Ook vrees ik zoals velen dat PR het gaat halen van de beoordeling van de fysiek en dat ze Phil zijn tweede gaan geven. Dat wordt spannend vanavond/vannacht/morgenochtend. :)

Kai is flink vooruit gegaan, had dit jaar verwacht dat Phil makkelijk kon winnen dus niet.

Kai zijn taille is wel nog breed vergeleken met die van Phil voor de rest gun ik het Kai meer dan Phil.

Voorkeur gaat toch uit naar Phil, puur omdat alles beter in verhouding is (vind ik). Rug en armen ogen vooral beter, vooral traps wat hem een "completere" back geeft vind ik. Kai pakt hem wel weer op benen en heeft een mindere gut. Wordt nog spannend, puur persoonlijke voorkeur eigenlijk.

Voorkeur gaat toch uit naar Phil, puur omdat alles beter in verhouding is (vind ik). Rug en armen ogen vooral beter, vooral traps wat hem een "completere" back geeft vind ik. Kai pakt hem wel weer op benen en heeft een mindere gut. Wordt nog spannend, puur persoonlijke voorkeur eigenlijk.
waar zie jij een betere verhouding dan? epic grote armen maar kleiner borsten heeft die bij kai is het wel imo in verhouding

Blij dat ik niet de enige ben die vindt dat Kai de sandow verdient dit jaar. Phil (ook al ben ik een grote fan) is naar mijn mening niet zo overweldigend als vorig jaar, al speelt de gigantische verbetering van Kai daar wsl ook wel een rol in.

Ook vrees ik zoals velen dat PR het gaat halen van de beoordeling van de fysiek en dat ze Phil zijn tweede gaan geven. Dat wordt spannend vanavond/vannacht/morgenochtend. :)

Kai is tot nu toe de betere. Het blijft afwachten natuurlijk.
En het PR verhaal zou wel eens de doorslag kunnen geven. Wat jammer zou zijn.

Phil heath

Ik vind kai beter dan phil hoor maar alsnog hoor je de commentators zo van kai is niet ''spot on'' zijn genetics zijn slechter ??? blabla wtf man 1e keer dat ik kai zo zie, goeie conditie, veel massa en zn gut is 4x kleiner en alsnog gaan ze phil kronen

+1 Slaat echt nergens op dat commentaar, van dat vocht klopt wel maar kom op genetics zijn slechter? Dan komt Kai met een hele verbetering en alsnog kraken ze hem af. Phil heeft zeker een goed fysiek maar Kai is gewoon beter zowel op de filmpjes als op de foto's.

Ik denk dat ze het vooral hebben over een pleasing fysiek als ze spreken over genen. Kai is een monster, vorig jaar mooi beschreven als een cartoon charater. Phil ziet er nog normaal uit.

Hoop dat Kai wint tho..

nogal een pro kai kamp hier. Snap dat men graag een nieuwe mr. o ziet,maar bekijk het objectief side pose voor pose. side chast:phil. dubbele biceps voor/achter:phil. side triceps:phil. lat spread voor:kai. lat spread achter:gelijk. most muscler:phil. benen buik:kai. 5-2.

Vrij simpel phil is momenteel het gezicht van de olympia en zijn sponsoren verdiennen veel meer als dat zo blijft en zonder grote sponsoren geen mr o..
Ik persoonlijk vind dat Kai moet winnen !

Dit word close maar die benen van kai! huge!!

Van mij mag kai deze winnen, op deze beelden gebaseerd. Benieuwd naar vanovond..

Terug
Naar boven