- Waardering
- 158
Roeli oogt wat soft op de foto's met name de onderrug.
Voor wat ik nu heb gezien mag Kai winnen. Vind Phil tegen vallen.
Heb je het filmpje ook gezien?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roeli oogt wat soft op de foto's met name de onderrug.
Voor wat ik nu heb gezien mag Kai winnen. Vind Phil tegen vallen.

Net prejudging van bikini gekeken, maar kan nog niet kiezen.

waar zie jij een betere verhouding dan? epic grote armen maar kleiner borsten heeft die bij kai is het wel imo in verhoudingVoorkeur gaat toch uit naar Phil, puur omdat alles beter in verhouding is (vind ik). Rug en armen ogen vooral beter, vooral traps wat hem een "completere" back geeft vind ik. Kai pakt hem wel weer op benen en heeft een mindere gut. Wordt nog spannend, puur persoonlijke voorkeur eigenlijk.
Blij dat ik niet de enige ben die vindt dat Kai de sandow verdient dit jaar. Phil (ook al ben ik een grote fan) is naar mijn mening niet zo overweldigend als vorig jaar, al speelt de gigantische verbetering van Kai daar wsl ook wel een rol in.
Ook vrees ik zoals velen dat PR het gaat halen van de beoordeling van de fysiek en dat ze Phil zijn tweede gaan geven. Dat wordt spannend vanavond/vannacht/morgenochtend.![]()
Kai is tot nu toe de betere. Het blijft afwachten natuurlijk.
En het PR verhaal zou wel eens de doorslag kunnen geven. Wat jammer zou zijn.
Ik vind kai beter dan phil hoor maar alsnog hoor je de commentators zo van kai is niet ''spot on'' zijn genetics zijn slechterblabla wtf man 1e keer dat ik kai zo zie, goeie conditie, veel massa en zn gut is 4x kleiner en alsnog gaan ze phil kronen