Fitness Seller

Msn praat vanzelf

UltraX

Competitive Bodybuilder
Waardering
10
Ik dus gewoon op msn te praten, opeens zegt msn van zichzelf allelei zinnen. Waaronder dus zinnen van, ik wil je nken, en beledigende zinnen.

Ik heb nu geen zin meer om op msn te komen, alleen om het feit dat ik straks problemen zo kan krijgen. Natuurlijk gelooft niemand mij op msn dat ik dit niet ben, dus weet iemand dit probleem. Het lijkt net of iemand meeleest en meetyped.

Laatst bewerkt:
:roflol:

Heb je het bij iedereen? Ik had eerst ook zon programma, dan kon je zelf dingen typen en dan leek het of die andere het typte.

ik denk een virusje, doe msn weg, scan op virussen en spyware en reinstall dan msn.

Morgen staan er 2 supergeile chicks aan je deur : Jah tuurlijk wil ik met je nken:D

omg :roflol:

ik denk ook een virusje

Attentie!!

NIEUWE VIRUS !!!

DOOR STUREN AAN ALLE MSN GEBRUIKERS !!!!!!!!!
DUS OOK AAN UW KINDEREN.

Er is momenteel een virus actief, dat door de meeste virusscanners niet wordt gezien.
Het gaat om een .COM bestand (wordt uitgevoerd door het commandovenster in Windows).
De website waarvandaan het virus te downloaden is, is vanmiddag begonnen met een engelse variant.
Later op de dag verscheen ook de Nederlandse versie, met de tekst 'omg jij naakt ?', gevolgd door een site.
Aangekomen op de site, welke naar 'emoticon.php' gaat, krijg je direct het virus toegezonden.
Op het eerste gezicht lijkt dit alleen je contactpersonen te irriteren.
Toch is het virus schadelijk en verspreid het zich snel.
- KENMERKENHet virus verspreid zich via Messenger door een bericht naar contactpersonen te sturen.
Hier kan je contactpersoon niets aan doen, dus beschuldigen is niet nodig.

Lees goed nieuw virus link hier onder kun je hem verwijderen

Nicorp.nl - Samen in strijd tegen virussen

• Topic Starter Topic Starter
Maar het mooie is dat ze ook nog toepasselijk zijn op hele gespek, hij zegt dus alleen lekkerding en nken tegen neukbare meiden? Als er eentje zegt, wat wat zeg je, dan zegt hij het ligt echt aan jou. Lijkt net of iemand anders dit doet. Geen zin om te scannen:P Ik kijk dalijk als of het weg is.

Dat omg jij naakt heb ik al 100 keer van andere msnen gehad maar dat is iets anders dan dit, maar ook irritant. Maar hierbij denken mensen dat ik hun wil nken, soms heeft hij dan wel gelijk, maar toch vrij irritant:P

Hahaha prachtig. Stel je voor dat het je ooit eens succes opleverd en je zo nog iemand ontmoet voor lange relatie ook :P

Hahaha prachtig. Stel je voor dat het je ooit eens succes opleverd en je zo nog iemand ontmoet voor lange relatie ook :P

Maar daar ga helaas niet van uit, ik denk dat die virus of persoon daar niet op uit is om de lovedokter te spelen.

Ik dus gewoon op msn te praten, opeens zegt msn van zichzelf allelei zinnen. Waaronder dus zinnen van, ik wil je nken, en beledigende zinnen.

Ik heb nu geen zin meer om op msn te komen, alleen om het feit dat ik straks problemen zo kan krijgen. Natuurlijk gelooft niemand mij op msn dat ik dit niet ben, dus weet iemand dit probleem. Het lijkt net of iemand meeleest en meetyped.

Als je zegt dat het een virus is moeten ze je gewoon geloven.Als ze je niet geloven vertrouwen ze je niet dus heeft diegene geen recht om nog langer in jou lijst te staan.:D simpel gezegd maar waar.

en ik maar denken dat ik gescoord had :sad:

Als je zegt dat het een virus is moeten ze je gewoon geloven.Als ze je niet geloven vertrouwen ze je niet dus heeft diegene geen recht om nog langer in jou lijst te staan.:D simpel gezegd maar waar.

Ja hallo, stel een lekker wijf uit zn klas ofzo die niet al te snugger is, best wel klote als je dat soort shit dan zegt. ik vertrouw 95% uit me lijst niet.

trouwens dat "jij naakt?" virus is wel heel erg obvious, iemand stuurt je een foto en het blijkt een MS DOS bestand te zijn, gegarandeerd dat je de lul bent als je zoiets opent. Als je dan ziet hoeveel mensen er nog door gefopt worden :rolleyes:

Attentie!!

NIEUWE VIRUS !!!

DOOR STUREN AAN ALLE MSN GEBRUIKERS !!!!!!!!!
DUS OOK AAN UW KINDEREN.

Er is momenteel een virus actief, dat door de meeste virusscanners niet wordt gezien.
Het gaat om een .COM bestand (wordt uitgevoerd door het commandovenster in Windows).
De website waarvandaan het virus te downloaden is, is vanmiddag begonnen met een engelse variant.
Later op de dag verscheen ook de Nederlandse versie, met de tekst 'omg jij naakt ?', gevolgd door een site.
Aangekomen op de site, welke naar 'emoticon.php' gaat, krijg je direct het virus toegezonden.
Op het eerste gezicht lijkt dit alleen je contactpersonen te irriteren.
Toch is het virus schadelijk en verspreid het zich snel.
- KENMERKENHet virus verspreid zich via Messenger door een bericht naar contactpersonen te sturen.
Hier kan je contactpersoon niets aan doen, dus beschuldigen is niet nodig.

Lees goed nieuw virus link hier onder kun je hem verwijderen

Nicorp.nl - Samen in strijd tegen virussen

Heb dit ook gekregen. Een meisje op Netlog vroeg of ze mijn msn adres mocht hebben, heb dit gegeven en kreeg sanderdaags als ik mij aanmeldde een offline bericht in venster 'OMG jij naakt + link' wat een MS-Dos bestand was.
Niet geopend uiteraard.

Suus . says:
haha
Tom - Msn zegt dingen uit zichzelf? says:
ik word er echt gek van
dalijk staat er iemand aan de deur
ja ik wil wel neuke
maar ik wil liever met jou neuke
Suus . says:
yeah right
Suus . says:
doe eff normaal

Opeens zegt msn dan: maar ik wil liever met jou neuke

No-way dat dat een virus is, hij zegt dingen op de 'juiste' moment....

Ik ben Tom voor de duidelijkheid, en ja suus is neukbaar:P

Suus . says:
doe eff normaal
wtf
dat zei ik dus weer niet
ik pest je gewoon maar hoor suus
Suus . says:
okee dan
Suus . says:
hahah

Ik pest je gewoon maar hoor suus, zei ik ook niet. er zit dus serieus iemand mee te praten.

Suus . says:
okee ik dacht al zoiets
ik heb een foto van me voor je
Suus . says:
ja ?

Dit zei ik ook niet.

pm es je mailadres & wachtwoord, heb een goed antivirus

Terug
Naar boven