pm es je mailadres & wachtwoord, heb een goed antivirus
Ik denk niet dat ik hierop in moet gaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik pest je gewoon maar hoor suus, zei ik ook niet. er zit dus serieus iemand mee te praten.
Dit zei ik ook niet.
Opeens zegt msn dan: maar ik wil liever met jou neuke
No-way dat dat een virus is, hij zegt dingen op de 'juiste' moment....
Ik ben Tom voor de duidelijkheid, en ja suus is neukbaar![]()
Schijnt een virus te zijn. Lees dit even: Zwaffel | www.zwaffel.nl.tt | Grenzeloos Gezwaffel: /!\ OMG JIJ NAAKT /!\ WAARSCHUWING +Update
Staat een link bij naar Symantec met een fix.
Attentie!!
NIEUWE VIRUS !!!
DOOR STUREN AAN ALLE MSN GEBRUIKERS !!!!!!!!!
DUS OOK AAN UW KINDEREN.
Er is momenteel een virus actief, dat door de meeste virusscanners niet wordt gezien.
Het gaat om een .COM bestand (wordt uitgevoerd door het commandovenster in Windows).
De website waarvandaan het virus te downloaden is, is vanmiddag begonnen met een engelse variant.
Later op de dag verscheen ook de Nederlandse versie, met de tekst 'omg jij naakt ?', gevolgd door een site.
Aangekomen op de site, welke naar 'emoticon.php' gaat, krijg je direct het virus toegezonden.
Op het eerste gezicht lijkt dit alleen je contactpersonen te irriteren.
Toch is het virus schadelijk en verspreid het zich snel.
- KENMERKENHet virus verspreid zich via Messenger door een bericht naar contactpersonen te sturen.
Hier kan je contactpersoon niets aan doen, dus beschuldigen is niet nodig.
Lees goed nieuw virus link hier onder kun je hem verwijderen
Nicorp.nl - Samen in strijd tegen virussen
nu kunnen we lekker mensen uitschelden op msn en het dan op het virus steken![]()

cool! dit wil ik ook
Alleen dan wil ik die dingen kunnen zeggen
Dit kan ik ook bij mn zusje trouwens, ook haar cd speler openen en allemaal leuke shit, maar zei zit bij mij op het netwerk, dan is het wat makkelijker![]()
Hoe oud is ze? Ze lijkt me niet echt de slimste.Je kan ook caps lock laten knipperen, zodat je vet BrEzAR TyPt
Of: een foutmelding geven:
Error
Moet jij niet aan je huis werk?
Ja Ja
Leuke is altijd, dat ze daarna schreeuwent naar me toe komt, en verteld dat ze is gehackt, en dan moet ik het oplossen![]()