Fitness Seller

mss domme vraag maar weet het niet:)

customs

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
Mijn vraag is dus:stel je doet test e en tren a.je wilt kickstarten met dboll, ik hoor veel dat dit geen nut heeft omdat de tren de dboll zou overmeesteren is dit waar?

zo ja? Kan je dan zeggen van 1tot 4 test e en dboll
en na de 4deweek je tren a beginnen zetten voor 6weken samen met test e.

Zou je dan meer uit elk product halen of is dit gewoon onzin?
mvg

Lijkt me sterk? Maar durf het niet te zeggen.

waarom zou je met een korte ester willen kickstarten?

je kan wel wanneer je allemaal langere esters gebruikt voor x aantal weken een korte ester ALS kickstart gebruiken.

Ja 100 pilletjes per dag , gebruik tren en alles is voor niks.
Het heet niet voor niks stacken.

edit: ik snap niet waarom members die al zo lang in de aas sectie nog met deze vragen komen , nemen beweringen van de buiten wereld meer serieus dan de informatie die hier te vinden is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil de tren a gewoon nemen omdat ik op lange esther veel sides heb.dus niet als kickstarter.maar moest het mis ggaan dat het rap uitgewerkt is.en 6weken omdat ik denk dat ik het maar zo lang op tren zou trekken.

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Ja 100 pilletjes per dag , gebruik tren en alles is voor niks.
Het heet niet voor niks stacken.

Ja weet ik ook wel.zeg maar wat ik al paar keer gehoord heb van dboll en tren.

ja en iedreen met paar kuren is dan aas expert? Logisch

dit is jouw kuurvoorstel :

test e ...MG 1/??
Dbol ...MG 1/4
Tren A ...MG 5/11

je stacked dus gewoon 2 verschillende soorten op de test e, met tren A is een kickstart niet nodig dus je kan beter

Test e ...MG 1/6
Tren A ...MG 1/6

ik begrijp sowieso niet waarom je dbol zou willen stacken met tren of icm tren zou willen gebruiken.

dit is jouw kuurvoorstel :

test e ...MG 1/??
Dbol ...MG 1/4
Tren A ...MG 5/11

je stacked dus gewoon 2 verschillende soorten op de test e, met tren A is een kickstart niet nodig dus je kan beter

Test e ...MG 1/6
Tren A ...MG 1/6

ik begrijp sowieso niet waarom je dbol zou willen stacken met tren of icm tren zou willen gebruiken.

Nee je begrijpt me verkeerd.ik zou de kuur niet zo doen
enigste wat ik wil weten of moest je dit samen nemen.wat ze veel doen op americaanse forums.of de tren de werking van de dboll echt zou minderen.daar hoor je ook veel tegen strijdige verhalen.

Dbol kickstart voor Ace is onzin, de Ace merk je wss net zo snel als de Dbol. Samen kunnen ze prima, ik zou dan m'n gehele dosis Dbol 90 min pre-workout nemen en op rustdagen verdelen over 2 momenten.

Dbol kickstart voor Ace is onzin, de Ace merk je wss net zo snel als de Dbol. Samen kunnen ze prima, ik zou dan m'n gehele dosis Dbol 90 min pre-workout nemen en op rustdagen verdelen over 2 momenten.

Zo dacht ik het ook. Heb je ervaring met orals pre workout? En wat is je ervaring?

Zo dacht ik het ook. Heb je ervaring met orals pre workout? En wat is je ervaring?

Nog niet, heb al een tijd geen orals gehad. Ga nu 4 weken op Slin en Test suspension pre-workout, daarna 4 weken Oxy+Dbol preworkout en dan weer 4 weken Slin/susp. :) In de US zie je ze allemaal hun orals pre-workout nemen en ook Nederlandse ervaringen zijn over het algemeen positief; meer kracht en een hele, hele dikke pomp als je goed timed.

Nog niet, heb al een tijd geen orals gehad. Ga nu 4 weken op Slin en Test suspension pre-workout, daarna 4 weken Oxy+Dbol preworkout en dan weer 4 weken Slin/susp. :) In de US zie je ze allemaal hun orals pre-workout nemen en ook Nederlandse ervaringen zijn over het algemeen positief; meer kracht en een hele, hele dikke pomp als je goed timed.

Succes. Ga het ook eens proberen.hoeveel suspension zet je?

en welke schake of voeding neem je voor je slin pre workout?

Ik heb laatst 4 weken lang dbol preworkout genomen.
Nam het 2 uur van te voren.
Merkte het verschil wel degelijk nu ik alleen op test zit.
Het verschil zat hem vooral in de pomp.
Ik zat op 50mg hg.

Ik heb laatst 4 weken lang dbol preworkout genomen.
Nam het 2 uur van te voren.
Merkte het verschil wel degelijk nu ik alleen op test zit.
Het verschil zat hem vooral in de pomp.
Ik zat op 50mg hg.

Was je meer tevreden of je het zou verdelen over de dag?

De voornaamste reden voor mij was gewoon omdat het makkelijk was om het 1 maal per dag te nemen.:D
Mensen hadden er goede ervaringen mee op us boards maar zag ook welleens dat mensen dbol alleen pre wo nemen op trainingsdagen en op rustdagen helemaal niks.
Ik nam het op rustdagen gewoon in bij het ontbijt.
Wat nou echt beter is weet ik niet, maar de ervaring die ik ermee had was goed en ga het in de toekomst weer zo doen.

De voornaamste reden voor mij was gewoon omdat het makkelijk was om het 1 maal per dag te nemen.:D
Mensen hadden er goede ervaringen mee op us boards maar zag ook welleens dat mensen dbol alleen pre wo nemen op trainingsdagen en op rustdagen helemaal niks.
Ik nam het op rustdagen gewoon in bij het ontbijt.
Wat nou echt beter is weet ik niet, maar de ervaring die ik ermee had was goed en ga het in de toekomst weer zo doen.

Oke bedankt voor je reactie:)

Overstemmen nee, maar waarom tegelijk?
Neem eerst dbol 4 weken daarna tren a en na 4 weken weer omdraaien. Doe dit 16wk en dan zie je de verschillende gains.

Hij maakt er gwn een stack van.
Is toch niks raar aan.
Dbol en tren samen hoor ik alleen maar goede verhalen over.

Danny, 4 weken tren a ? Beetje kort niet.
En daarna weer aan de dboll?
En dan weer 4 weken tren a ?
Teveel piana filmpjes op youtube gekeken denk ik.

Hij maakt er gwn een stack van.
Is toch niks raar aan.
Dbol en tren samen hoor ik alleen maar goede verhalen over.

Danny, 4 weken tren a ? Beetje kort niet.
En daarna weer aan de dboll?
En dan weer 4 weken tren a ?
Teveel piana filmpjes op youtube gekeken denk ik.

Tuurlijk is het kort maar als je wil zien wat de middelen doen kan je het op deze manier zien. Gains komen zoiezo als je test goed doseert.
Maar zoals je vast gelezen had wilde hij maar 6weken tren nemen dusja zoiezo kort!

Ik zou liever 75mg oxy nemen dan zeg 40mg dbol. Google maar eens op synergie oxy en tren. Maar persoonlijk zou ik eerder meer tren a zetten en de orals laten liggen.

Terug
Naar boven