XXL Nutrition

Muay Thai vs Taekwondo

hmzz, op zich ziet het er zo wel leuk uit natuurlijk, het lijkt alsof de Muay Thai man niets voorsteld, maar ik heb zo'n idee dat dit niet echt realistisch is.
Ik heb zelf ook een tijd Muay Thai gedaan en kan je wel vertellen dat het ook weer niet zo makkelijk gaat om iemand onderuit te trappen die Muay Thai doet...

was dit fimpje n paar dagen geleden niet al voorbij gekomen

Ik heb beide sporten gedaan en persoonlijk vind ik muay-thai een stuk beter/harder. Ook kun je sneller iets dan met tae-kwon-do. (met muay-thai kun je na een maandje toch al iemand flink pijn doen)

Die taekwondo dude heeft wel een paar erg mooie moves zeg. Maar voor de effectief van beide gevechtssTen zegt dit niets. Je hebt geen idee op welk relatief niveau deze heren zich bevinden.

Taekwondo is vooral een erg mooie sport om te kijken. Muy Thai (kickboxen) is toch wat harder en effectiever om iemand uit te schakelen.

Erg vet filmpje btw. mooie moves van de Taekwondo gast.

Ik heb beide sporten gedaan en persoonlijk vind ik muay-thai een stuk beter/harder. Ook kun je sneller iets dan met tae-kwon-do. (met muay-thai kun je na een maandje toch al iemand flink pijn doen)

Same here, beide sporten beoefend en ook wel eens als thaibokser tegen een TKD'er gevochten. Muay Thai is effectiever. TKD meer stylish.

Terug
Naar boven