XXL Nutrition

Muggen

skld

Advanced Bodybuilder
Waardering
117
Vetpercentage
10%
Ik sliep vannacht bij een vriendin en die kamer is niet op autistische wijze hermetisch afgesloten zoals ik dat gedaan heb bij mijn kamer, dus werd ik geplaagd door muggen.

Wat vreemd is, is dat ik 3x gestoken ben terwijl zij dus niets heeft (terwijl ze naakt sliep en ik nog een pyjamabroek droeg). Ook lag ik aan de muurkant, dus de kans zou kleiner moeten zijn dat ik gestoken word zou je zo denken.

Is dit misschien mogelijk omdat ik veel aminozuren in mijn bloed heb?

Dit vind ik wel vervelend, want ik zit niet voor niets elke keer kip/rijst/vis/etc. te eten en ik wil liever niet dat een mug mijn bloed en amino's komt stelen.

Iemand soortgelijke ervaringen?

citroen in stukjes snijden en op kamer leggen... helpt wel :)

Verder, denk dat jouw aders "hoger" liggen waardoor ze jou sneller steken... of was dat niets in die aard waarom bepaalde mensen meer kans hebben gestoken te worden dan anderen?

ja ik woon in thailand dus veel muggen hier... als ik en mijn vriendin bij elkaar zijn word ik als enige gestoken

ik hoef maar 2 seconden ergens te gaan zitten en ben al gestoken en bijna altijd op mijn voeten

Ze pakken er altijd 1tje uit. Weet niet precies meer waarom welke

nazipraktijken, sterven, verkapt-kijk-mij-nken

mooie tags trouwens

Ik sliep vannacht bij een vriendin en die kamer is niet op autistische wijze hermetisch afgesloten zoals ik dat gedaan heb bij mijn kamer, dus werd ik geplaagd door muggen.

Wat vreemd is, is dat ik 3x gestoken ben terwijl zij dus niets heeft (terwijl ze naakt sliep en ik nog een pyjamabroek droeg). Ook lag ik aan de muurkant, dus de kans zou kleiner moeten zijn dat ik gestoken word zou je zo denken.

Is dit misschien mogelijk omdat ik veel aminozuren in mijn bloed heb?

Dit vind ik wel vervelend, want ik zit niet voor niets elke keer kip/rijst/vis/etc. te eten en ik wil liever niet dat een mug mijn bloed en amino's komt stelen.

Iemand soortgelijke ervaringen?

Krijg je alweer moordneigingen?

Oja voordat ik t vergeet, pics van je vriendin terwijl ze slaapt.

Laatst bewerkt:
Muggen worden aangetrokken naar zweet, misschien was jij meer bezweet dan je vriendin ofzo.

Ik heb ook last van muggen sinds dit weekend, ze groeien ook als de neten man man wat een joekels, hoe kan dat eigenlijk?

:hahaha:

Muggen zijn vooral geïnteresseerd in melkzuur, ammonium, kooldioxide en vetzuur. Dat zijn stoffen die ieder mens heeft, tot grote tevredenheid van de muggenpopulatie. Toch weet men nog niet met welke verhoudingen de mug deze stoffen tot zich neemt. Er is ook nog geen verklaring waarom sommige mensen nooit lijken te worden gestoken.

Blijkbaar heb jij lekker bloed en je vriendin smerig bloed...

het is dan ook de vrouwtjes mug die prikt. Je vriendin heeft mazzel dat die muggen niet lesbisch waren.

je slaat zeker je huis kort en klein door die muggen

Muggen worden aangetrokken door een bepaalde stof binnen je zweet die je geur bepaald.
Je vriendin vinden ze niet lekker jouw wel. Weinig aan te doen sinds je toch wel wat zweet in je slaap.

Denk je dat je kaas is groen bent met die vage tags ofso?:p

• Topic Starter Topic Starter
Jij hebt het ook niet getroffen he? Eerst lastig gevallen worden door snotapen en nu worden geprikt door muggen. Wees blij dat je niet lastig gevallen wordt door muggen en niet geprikt bent door snotapen. :nut:

Technisch gezien bijten muggen :D

Terug
Naar boven