MuscleMeat

Muggen

Wel uitkijken, als zo'n mug net iemand heeft gestoken met aids, krijg jij het ook! :mad:

citroen in stukjes snijden en op kamer leggen... helpt wel :)

Verder, denk dat jouw aders "hoger" liggen waardoor ze jou sneller steken... of was dat niets in die aard waarom bepaalde mensen meer kans hebben gestoken te worden dan anderen?
daar hebben we de magische citroenen weer

:OT was ze full nude? het kan zijn dat het een homo mug was. en mijn ma zegt altijd dat je dan lekker bloed hebt.

btw PICS?

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

blijkbaar heb jij lekker bloed en je vriendin smerig bloed...
aids?

ik heb er geen last van, eet te veel look denk ik :p

Ze heeft een butterface? :dunno:

Kans is juist groter als je dichter aan de muur zit dan je vriendin. Die rot beesten gaan altijd eerst irritant zoomen om je hoofd, dan gaan ze aan de muur zitten en na een tijdje vliegen ze weer om te prikken.

Althans, dat doen ze bij mij.

tip: Mijn counter-attack is dan ook om stil te blijven liggen tot dat gezoom over is, en dan rustig je bed uit sneaken, licht aan doen en gegarandeerd dat je dat beest op de muur ziet. Wat je dan doet is met een handdoek of kussen HAAKS erop buiken, anders heb je er zo'n roze veeg bij op de muur :p.

Nog beter is om zo'n goedkoop horretje te kopen met gaas en klitteband.

ja ik woon in thailand dus veel muggen hier... als ik en mijn vriendin bij elkaar zijn word ik als enige gestoken

ik hoef maar 2 seconden ergens te gaan zitten en ben al gestoken en bijna altijd op mijn voeten

Ben je nog steeds niet immuun dan? Toen ik een half jaar op Curacao woonde was ik na 2 maanden immuun geworden, elke dag zo'n 40 muggenbeten, dat wel.

ik zou het niet weten waarom jij wel bent gestoken maar wat ik wel weet is dat ik het andersom heb mijn chick word gestoken en ik ben eerlijk nog nooit gestoken in mijn hele leven??

ik zou het niet weten waarom jij wel bent gestoken maar wat ik wel weet is dat ik het andersom heb mijn chick word gestoken en ik ben eerlijk nog nooit gestoken in mijn hele leven??

Da's omdat de jouwe niet naakt slaapt, maar met een bourka

De ene persoon vinden muggen om de één of andere reden aantrekkelijk om te prikken, de andere niet.
Zweet heeft hier geen invloed op.
Bij sommige mensen komen muggen helemaal niet in de buurt, bij anderen komen ze wel op de persoon maar prikken ze niet; bij een derde groep dan weer prikken ze er wel hevig op los.
Een verhoogde alcohol waarde in je bloed zorgt ook voor meer aantrekking van muggen.

Heb dit eens gezien in tests op een tv programma op vitaya fzo:rolleyes:

je vriendin slaap naakt en jij slaapt dan met je broek aan?
wtf is er potverdomme mis met jou?
er is toch niks beters dan met je lul in de naat van je vriendin in slaap vallen?

Terug
Naar boven