MuscleMeat

MURAT D verdacht van poging tot moord

In Turkije zijn tijd laten uitzitten lijkt me wel wat, ipv een hotel die we hier gevangenis noemen!

CoD zei:
Zo eentje zat er ook bij. Maar op den duur begon ie toch wel gek te worden van wat ie gedaan had. (althans, helemaal aan het doordraaien)

Weet het niet meer zeker, maar volgens mij kregen ze ook foto's te zien van wat ze gedaan hadden. Maar dit is al bijna een jaar geleden.
Ok, als je heel vaak iets herhaalt nemen ze het na een tijd wel op... maar zou hij in een nieuwe situatie kunnen oordelen of het goed of slecht is... :cool: :(

Johny zei:
Jep, zoals de antiesociale persoonlijkheids stoornis. Dit icm een paranoide persoonlijkheidsstoornis heeft voor een hele bekende serial killer (weet zn naam niet meer maar iets van 100+ moorden gedaan, systematisch vermoorden van mensen). Persoonlijkheidsstoornissen krijg je er ook nooit meer uit.

Het mooiste is dan dat ze die mensen onbehandelbaar verklaren. En inplaats van levenslange detentie laten ze ze gaan.

Big_T zei:
DBB-knokploeg! wat doen we hier mee!

We gaan ze pakken oom T!

edit: don't take this to serieus

ontopic: sja, er moeten gewoon veel zwaardere maatregelen worden getroffen, en dat geld voor alle strafbare feiten die in ons land worden gepleegd!

Johny zei:
Jep, zoals de antiesociale persoonlijkheids stoornis. Dit icm een paranoide persoonlijkheidsstoornis heeft voor een hele bekende serial killer (weet zn naam niet meer maar iets van 100+ moorden gedaan, systematisch vermoorden van mensen). Persoonlijkheidsstoornissen krijg je er ook nooit meer uit.
Richard Kuklinksy zeker

kunnen ze niet gewoon ergens een eiland fixen, waar ze dan al die criminelen opgooien.
zonder boot, zonder eten zonder iets.
ergens ver in de stille oceaan.

SageFrancis zei:
kunnen ze niet gewoon ergens een eiland fixen, waar ze dan al die criminelen opgooien.
hadden we ook, maar toen kwam de tsunami:(

SageFrancis zei:

Grappig, dat zelfde liep ik van de week nog aan te denken.

Wel graag 500km van het vaste land af, en in met haaien omgeven water. ;)

en dat voor een kind(17 jarige)... shit man

Terug
Naar boven