Fitness Seller

Musclepharm vs XXL

Freebusch

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Hallo iedereen,

Dit is de eerste keer dat ik hier iets opzet dus sorry als ik iets fout heb gedaan dan laat je het maar weten.
Dus mijn probleem is, ik heb gebruik als pre-workout de Unleash van XXL.
In het begin voelde ik echt een goede pomp en goede focus maar naarmate de tijd voel ik amper nog iets soms niets meer. Dus ik wil is overschakelen naar de pre workout van Musclepharm. Zal dit me goeddoen of is dit pure geldverspilling? Of misschien een andere Pre-workout?
Alvast bedankt.

groetjes Freebusch

Ik ga kneiterhard op Unstoppable van Dedicated Nutrition. Kan je kopen bij b&f.
Maar blijft altijd persoonlijk, natuurlijk.

De reden dat je na een tijdje niets meer voelt is dat er gewenning optreedt. Je lichaam went aan de pre-workout. Als ik jou was zou ik 2 weken stoppen met de pre-workout en daarna weer gebruiken.

Musclepharm oude formule heb ik gehad, die was wel redelijk. Maar pre-workouts zijn ten alle tijden persoonsgebonden.

Ik vind zelf de C4 Extreme van Cellucor erg goed, die heeft ook op Bodybuilding.com de award gewonnen als beste pre-workout van 2013. Die zou je kunnen overwegen

De reden dat je na een tijdje niets meer voelt is dat er gewenning optreedt. Je lichaam went aan de pre-workout. Als ik jou was zou ik 2 weken stoppen met de pre-workout en daarna weer gebruiken.

Musclepharm oude formule heb ik gehad, die was wel redelijk. Maar pre-workouts zijn ten alle tijden persoonsgebonden.

Dit.

Gewoon een goede bak koffie.
pfffffffffff...

Ik ga kneiterhard op Unstoppable van Dedicated Nutrition. Kan je kopen bij b&f.
Maar blijft altijd persoonlijk, natuurlijk.

Heb je nu speciaal een account aangemaakt om de meest geflopte pwo van het moment te hypen?

TS: unstoppable is bagger, te duur en werkt nog minder dan de huismerken van BnF.
Assault is een goeie.

Heb je nu speciaal een account aangemaakt om de meest geflopte pwo van het moment te hypen?

TS: unstoppable is bagger, te duur en werkt nog minder dan de huismerken van BnF.
Assault is een goeie.

:o
Gast.
Ten eerste, kijk eens even sinds wanneer ik lid ben.
Nee dus, hoe de **** kom je erbij?

Ten tweede, voor mij (en veel anderen) werkt het wel goed. Is persoonsgebonden hè.
Dus als jij met je grote waffel zegt dat het bagger is en een geflopte hype, dan is dat prima, want dat is jouw mening.

Laat mij dan ook gewoon vertellen wat mijn favoriete pwo is, wil je?

En nou wegwezen.

Assault is een goeie.

Ben ik het toch niet mee eens. Unstoppable deed me mij ook onstopbaar voelen.
Assault is ook een goede pre-workout.

Terug
Naar boven