Fitness Seller

Muscletech aanbieding

JasperB

Cool Novice
Waardering
8
zie dat er een aantal supps van muscletech in de aanbieding zijn bij xxl nutrition. zit te denken om vitakic en nano vapor een te proberen. iemand ervaring mee?

Muscletech is wel een goed merk.. Nano Vapor is relax, Pump Tech werkt ook goed. zeker het proberen waard..

Nano vapor is zeker de moeite waard om eens te proberen

kwam een nieuwe versie van toch?

Heb over die vapor, enkel nog maar positief gehoord.

Ik heb nu VPX sports No shotgun en syntrax stack, super tevreden over, ma ga hierna toch eens die vapor proberen.

Vapor is de shit! op Supercharge na:p

Ja ik kan ook niet meer lekker trainen zonder:(:p
Moet nog steeds een keer aan de V2:D

vapor vond ik niks aan :s

pak gewoon mono en bespaar je centen

dat is een beejte hetzelfde als dat iemand opzoek is naar een winterjas en jij zegt koop gewoon tshirt en bespaar je centen.. bullshit dus.. pre workout boosters hebben niets te maken met crea mono..

dat is een beejte hetzelfde als dat iemand opzoek is naar een winterjas en jij zegt koop gewoon tshirt en bespaar je centen.. bullshit dus.. pre workout boosters hebben niets te maken met crea mono..

hahahah wat een vergelijking:p

ik dnek wel dat er veel mentaals aan tepas komt bij pre workout....

Cell tech hardcore 3kg voor 44.90 besteld :D
Vond het vroeger altijd te duur maar voor die prijs wil ik het wel eens proberen,is al vervanging van megagrow dus eens zien of muscletech zijn reputatie waarmaakt

hahahah wat een vergelijking:p

ik dnek wel dat er veel mentaals aan tepas komt bij pre workout....

Nou nee hoor.. als ik na inname rustig op de bank blijf zitten kickt hij na een half uur/3 kwartier toch echt in hoor.. een goede preworkoutbooster is gewoon héérlijk :D

Terug
Naar boven