AndroidHealthClinic

My first sony.....ehhh cycle!!

blanex

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Stats: 26jr 95kg bij 13%
Training: 5jaar

Ik wil gaan beginnen aan mijn eerste kuur. Na veel onderzoek kom ik op de volgende 4 keuzes:

Keuze 1:

week 1-6............. Turinabol 50mg ED
week 7................ Nolvadex 40 mg ED
week 8................ Nolvadex 20 mg ED

Keuze 2:

Week 1-4..............40mg Turinabol ED
Week 1-10........... 500mg Test.E EW
Week 12-16..........20mg Nolva ED

Keuze 3:

week 1-10.............250 mg Test.E EW
week 8-12.............50 mg Winny ED

Nakuur:
Week 13-14...........Nolvadex 40 mg ED
Week 15-16...........Nolvadex 20 mg ED

Keuze 4:

Zelfde als bovenstaande, maar dan met 500 mg Test.E

Het is dus mijn eerste kuur, hou daar rekening mee. Heb ook nog wel een vraag over vocht. Wat kan ik hier eventueel tegen doen. In welke dosis slik je deze? of
is er ook nog een goedkoper alternatief als proviron :)

ja wat wil je massa of droger worden

Sinds je je zorgen maakt over vocht zou ik voor keuze 3 gaan. Dan hou je in de eerste weken wel wat vocht vast en daarna verlies je weer een gedeelte door de winny en is misschien een lekkere afsluiter weet je meteen hoe je reageerd op deze 2middelen aan de andere kant is een test only op 500mg ook wel lekker, maar dan zal je misschien de nodige arimidex, proviron of lage dosis nolvadex moeten nemen tegen het vocht. Maar misschien valt dit allemaal wel mee verschilt per persoon.

keuze 4 10-weken test e nakuren met nolva

succes verder

kunt weer goed merken dat t zomer wordt. iedereen gaat weer 'on' zonder vocht en een pukkeltje blahblah..........zucht....neem de sides van kuren voor lief of blijf eraf!

Neem lekker 10 weken Test E 500mg en je kunt eventueel afsluiten een week of 4 met Winny 40-50mg....

4 nemen

mijn voorkeur gaat uit naar 4 ;)

eerst test only a 500 mg ga je lekker groeien en met de winny op het einde ga je mooi hard komen :p

sucses

Ook ik zou nr. 4 nemen uit de bovenstaande opties.

500mg test
50mg winny de laatste 5 weken

• Topic Starter Topic Starter
kunt weer goed merken dat t zomer wordt. iedereen gaat weer 'on' zonder vocht en een pukkeltje blahblah..........zucht....neem de sides van kuren voor lief of blijf eraf!

Ik refereer mezelf niet aan een beachboy zoals jij hier misschien doet weerspiegelen.

Ik heb me geprobeert goed te verdiepen in steroiden (waar ik dagelijks mee in mijn werk te maken heb) en zodoende toch wel een beetje bekend met de voor en nadelen. Er is echter niks mis (mijn mening) met het tegengaan van de nadelen.......:)

• Topic Starter Topic Starter
Neem lekker 10 weken Test E 500mg en je kunt eventueel afsluiten een week of 4 met Winny 40-50mg....

mijn voorkeur gaat uit naar 4 ;)

eerst test only a 500 mg ga je lekker groeien en met de winny op het einde ga je mooi hard komen :p

sucses

Ook ik zou nr. 4 nemen uit de bovenstaande opties.

500mg test
50mg winny de laatste 5 weken

Waarom gaat iedereen gelijk voor de 500mg? Is 250mg te laag gedoseerd?

250mg is wat aan de lage kant kan teleurstellende resultaten geven (spreek uit ervaring)
je bent maar 1 keer kuurmaagd haal er dan het maximum uit ;)

gewoon voor keuze 4 gaan bro ga je lekker knaleeuh:D

het is echt niet voor niks dat we dat allemaal als antwoord hebben ;ik vind 250 te laag .

Idd zou ook voor de 500mg Test gaan....

Dus je kan het zelf toch mooi vinden dat je er droger uit zie zie het probleem er eigenlijk helemaal niet zo van?? als je niet graag extra vocht wil hebben omdat het bijna zomer is en er gewoon goed bij wil lopen in de zomer lijkt het mij niet zo'n probleem en 250 mg test is toch meer als voldoende DR. Worf had ook zijn eerste kuur met 250 mg test gedaan en dat ging ook gewoon heel goed.

Terug
Naar boven