Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb me geprobeert goed te verdiepen in steroiden (waar ik dagelijks mee in mijn werk te maken heb) en zodoende toch wel een beetje bekend met de voor en nadelen. Er is echter niks mis (mijn mening) met het tegengaan van de nadelen.......![]()
Na overtuigend keuze 4 wordt mijn eerste cycle:
week 1-10.............500 mg Test.E EW
week 8-12.............50 mg Winny ED
Nakuur:
Week 13-14...........Nolvadex 40 mg ED
Week 15-16...........Nolvadex 20 mg ED
Als ik terug ben van mijn zakenreisje en vakantie en het regelen van de shizzle zal ik jullie op de hoogte gaan houden!!
Niemand is hier verplicht om jou te helpen en mensen die je hebben geholpen mag best wel keer bedankt tegen zegen of ze karma geven.
Heb jij geen karma gehad voor je lieve opmerking op de vorige pagina ofzo? 
Heb jij geen karma gehad voor je lieve opmerking op de vorige pagina ofzo?
![]()
.tzz ik hoef dat allemaal niet te weten man wat denkt hij nou dat we gaan wachten tot hij weer terug komt.

ja, jij niet dan? ik kan igg niet wachten tot ie terug is![]()

nee![]()
Het maakt mij ook niet uit maar mensen denken, als of dit onze taak is om hier die gasten te helpen ofzo en dan ook nog eens zo brutaal zijn, jah ik laat jullie wel weten als ik van mijn zakenreisje terug ben.tzz ik hoef dat allemaal niet te weten man wat denkt hij nou dat we gaan wachten tot hij weer terug komt.

Waarom gaat iedereen gelijk voor de 500mg? Is 250mg te laag gedoseerd?

Niemand is hier verplicht om jou te helpen en mensen die je hebben geholpen mag best wel keer bedankt tegen zegen of ze karma geven.