MuscleMeat

My first sony.....ehhh cycle!!

Of je gaat voor de tussenweg; 250mg E5D.

• Topic Starter Topic Starter
Na overtuigend keuze 4 wordt mijn eerste cycle:

week 1-10.............500 mg Test.E EW
week 8-12.............50 mg Winny ED

Nakuur:
Week 13-14...........Nolvadex 40 mg ED
Week 15-16...........Nolvadex 20 mg ED

Binnenkort zal ik een logje gaan bijhouden.

Thanks voor de hulp allemaal!

Laatst bewerkt:
Ik heb me geprobeert goed te verdiepen in steroiden (waar ik dagelijks mee in mijn werk te maken heb) en zodoende toch wel een beetje bekend met de voor en nadelen. Er is echter niks mis (mijn mening) met het tegengaan van de nadelen.......:)

wat voor werk doe je?

Na overtuigend keuze 4 wordt mijn eerste cycle:

week 1-10.............500 mg Test.E EW
week 8-12.............50 mg Winny ED

Nakuur:
Week 13-14...........Nolvadex 40 mg ED
Week 15-16...........Nolvadex 20 mg ED

Als ik terug ben van mijn zakenreisje en vakantie en het regelen van de shizzle zal ik jullie op de hoogte gaan houden!!

Niemand is hier verplicht om jou te helpen en mensen die je hebben geholpen mag best wel keer bedankt tegen zegen of ze karma geven.

:roflol: Heb jij geen karma gehad voor je lieve opmerking op de vorige pagina ofzo? :roflol:

nee:mad:

Het maakt mij ook niet uit maar mensen denken, als of dit onze taak is om hier die gasten te helpen ofzo en dan ook nog eens zo brutaal zijn, jah ik laat jullie wel weten als ik van mijn zakenreisje terug ben.tzz ik hoef dat allemaal niet te weten man wat denkt hij nou dat we gaan wachten tot hij weer terug komt.

nee:mad:

Het maakt mij ook niet uit maar mensen denken, als of dit onze taak is om hier die gasten te helpen ofzo en dan ook nog eens zo brutaal zijn, jah ik laat jullie wel weten als ik van mijn zakenreisje terug ben.tzz ik hoef dat allemaal niet te weten man wat denkt hij nou dat we gaan wachten tot hij weer terug komt.

Daar heb je wel een punt. Ik vind dat hij idd wel wat van het succes van zijn zakenreisje met ons mag delen :eyebrow:

zit ie er al in??

Ach welnee. Er zijn er zat die hard zat gaan op 250 mg. Zie hierzo :D

250 mg SOLO zou ik ook niet aanraden, maar een stack met bv 200 mg deca is al een heel ander verhaal!

Als je al met al maar op zo'n halve gram per week uitkomt zit je wel goed :)

rustig Iwan rustig zijn niet allemaal zo ongeduldig als jij

het stinkt hier zwaar naar een mengeling karma en roids vandaag :D

Terug
Naar boven