kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Beste lezer,
Kleine info over mezelf in spoiler
Dit is mijn 2e log me eerst ging meer over stronglifts/madcow, maar me lichaam kon het op een gegeven moment niet meer aan dus ben ik al heel tijdje aan het kloten met wat andere schema's.. Was ook tijd gestopt met loggen maar hoop met het loggen weer voldoende motivatie te pakken en ook me progressie bij te houden, wat hopelijk komt!
Nieuwe log vanwege nieuwe uitdagingen en andere doelen, zo doende me bw, trainschema op dit moment & niet te vergeten mijn voedingsschema.
Bodyweight:
60.1kg
Trainschema:
Eetschema
Mijn doelen zijn eigenlijk heel simpel op dit moment, maar om het toch nog even op een rijtje te zetten.
Doelen:
Eetschema volhouden voor 4 weken (dan kijken of het echt helpt, zo niet meer eten of voeding vervangen)
Blijven trainen
65kg bw halen
Klinkt altijd makkelijker dan dat het is, maar dit rijtje is haalbaar!
Wat je kunt verwachten in deze log zijn eigenlijk simpele dingen, wat foto's over voeding of fitness/bb in het algemeen. Mijn trainingen en de voeding die ik eet op een dag.
Als er enige opmerkingen/tips zijn over wat dan ook je mag ze altijd posten, ieder ze eigen mening en daar kan ik alleen maar van leren en dat is toch wel een van de grotere redenen waarom ik op deze forum zit.
Denk dat ik alles gezegd heb wat ik wou zeggen, zal vanaf morgen beginnen met trainingen posten en mijn voeding.
Kleine info over mezelf in spoiler
Ik ben 6mei 20jaar geworden en train al zo 8/9maanden, hiervoor veel krachttraining gedaan maar daar toch mee gestopt. De reden kan je hier zo straks lezen, verder kan je me krachtstats lezen in me handtekening dat zijn me eind prestaties. Nu wil ik me voorlopig even focussen op massa en fitheid, aangezien me lichaam dat echt nodig heeft.
Dit is mijn 2e log me eerst ging meer over stronglifts/madcow, maar me lichaam kon het op een gegeven moment niet meer aan dus ben ik al heel tijdje aan het kloten met wat andere schema's.. Was ook tijd gestopt met loggen maar hoop met het loggen weer voldoende motivatie te pakken en ook me progressie bij te houden, wat hopelijk komt!
Nieuwe log vanwege nieuwe uitdagingen en andere doelen, zo doende me bw, trainschema op dit moment & niet te vergeten mijn voedingsschema.
Bodyweight:
60.1kg
Trainschema:
Maandag - Borst, Biceps & Schouders
barbell bench press 4x12
Incline bench press 4x10
Dumbbell flyes 4x10
Press 4x10
Dumbbell lateral raise 3x10
Standing barbell curl 3x8-10
Dumbbell curls 3x8-10
Chin-ups 3x8
Woensdag - Benen, kuiten & trapezius
Barbell squat 4x12,10,8,6
Leg press 4x10
Leg Extensions 3x12
Standing calf Raises 4x12
Dumbbell/Barbell shrugs 4x10
Pull-ups 4x8
Vrijdag - Rug en Triceps
Deaadlift 4x12,10,8,6
Wide grip lat pulldown 3x12,10,8
Seated cable rows 4x10
Pendlay rows 4x10
Triceps extensions 3x12
Triceps dips 3x12
barbell bench press 4x12
Incline bench press 4x10
Dumbbell flyes 4x10
Press 4x10
Dumbbell lateral raise 3x10
Standing barbell curl 3x8-10
Dumbbell curls 3x8-10
Chin-ups 3x8
Woensdag - Benen, kuiten & trapezius
Barbell squat 4x12,10,8,6
Leg press 4x10
Leg Extensions 3x12
Standing calf Raises 4x12
Dumbbell/Barbell shrugs 4x10
Pull-ups 4x8
Vrijdag - Rug en Triceps
Deaadlift 4x12,10,8,6
Wide grip lat pulldown 3x12,10,8
Seated cable rows 4x10
Pendlay rows 4x10
Triceps extensions 3x12
Triceps dips 3x12
Eetschema
Mijn doelen zijn eigenlijk heel simpel op dit moment, maar om het toch nog even op een rijtje te zetten.
Doelen:
Eetschema volhouden voor 4 weken (dan kijken of het echt helpt, zo niet meer eten of voeding vervangen)
Blijven trainen
65kg bw halen
Klinkt altijd makkelijker dan dat het is, maar dit rijtje is haalbaar!
Wat je kunt verwachten in deze log zijn eigenlijk simpele dingen, wat foto's over voeding of fitness/bb in het algemeen. Mijn trainingen en de voeding die ik eet op een dag.
Als er enige opmerkingen/tips zijn over wat dan ook je mag ze altijd posten, ieder ze eigen mening en daar kan ik alleen maar van leren en dat is toch wel een van de grotere redenen waarom ik op deze forum zit.
Denk dat ik alles gezegd heb wat ik wou zeggen, zal vanaf morgen beginnen met trainingen posten en mijn voeding.
Laatst bewerkt:

Veel oats shakes maken was voor mij de trick, ik kook namelijk zelf geen eten maar eet met de pot mee. 
Wel een goed idee van die maaltijden met aardappels of rijst etc. dan zit je echt gauw aan je carbs man