MuscleMeat

myostatin

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeer maar op zoek te gaan naar mensen die meer weten of die de zaken die ik opmerk herkennen.
Het spul heb ik zelf gehaald in Engeland bij iemand die regelmatig in de boekskes staat,geloof het of niet.Ben er in contact mee geraakt een jaar of 6 geleden en dit is de eerste keer dat ik na veel aandringen en heel wat euro s iets los kan krijgen.
Over de labtests hebben ze gelijk maar wat ze er niet bij vertellen is dat het om de M12 variant gaat die bij sommige runderrassen zorgt voor enorme spierwinst zoals je op internet al honderden fotos hebt teruggevonden.Deze variant zou nl dodelijk zijn voor de mens in de vorm zoals bij dieren teruggevonden.
M3 is sinds een 5 tal jaren in pro milieu s circullerend.De geruchten over Coleman en collega s die na jaren terug kilo s eraan plakken alsof ze pas trainen vinden hierin hun oorsprong.
Ik geloof mijn bron daar deze mens weet waar hij over spreekt en ik zie wat ik zie daar ik er elke dag naar moet kijken.
Ik was en ben nog steeds erg argwanend over vernieuwende produkten maar ze zullen er toch komen en over dit weet ik dat het er al is.Mij enige vraag was of er nog mensen waren die hier iets over weten?
Verder wou ik er geen polemiek over maken
Trainen zullen we toch allemaal moeten want zonder zal er niks gebeuren.
Alvast bedankt collega's

Amaziiiiing mike

Geloof dat het als het op het prepareerglas ligt al ontbind vertelde hij.Microscoop lamp erop,en die eiwitten zijn gebakken hehehehehe

nou Kriel er zijn meerdere methodes om myostatine uit te schakelen, zo kan het bv ook met antilichamen/virusjes en dat bestaat bv. wel degelijk, en zelfs vrij lang.
Ik heb ook ooit op enkele research chemical sites myo blockers gevonden, echter zonder bewijs dat je een researcher was kon je het niet bestellen :(:(

nu neem ik deze thread ook wel met de nodige kilo's zout want het kostte op die sites die ik vond rond de 2000euro voor enkele mg...nu ken ik de dosis niet maar het lijkt me dat je wel meerdere mg nodig zou hebben ...dus mensen die nog klagen over hun hgh prijs .... :D

maar het zou dus wel kunnen uiteindelijk, al is de kans klein dat de ts echte myo blokkers beet heeft tenzij hij héél veel geld en hééle goeie contacten heeft;)

Nah geloof er geen reet van,troep is onstabiel,en tevens onbetaalbaar.

Maar dat terzijde. Myo zal ook je hartspier super doen groeien,niet alleen je biceps........ben je een jaar groot,ga je kapot aan gescheurde aorta

Nah geloof er geen reet van,troep is onstabiel,en tevens onbetaalbaar.

Maar dat terzijde. Myo zal ook je hartspier super doen groeien,niet alleen je biceps........ben je een jaar groot,ga je kapot aan gescheurde aorta

Kriel, er zijn meer myo blokkers dan degene die ze aan het testen zijn ...:rolleyes:

zoals ik al zei, het is perfect mogelijk via virussen... maar zoiezo raak je daar zéééér moeilijk aan en is het reteduur en weet je niet hoe je zoiets moet doseren ;)
verder is uit onderzoek raar maar waar gebleken dat de hartspier er NIET of nauwelijks van groeit ;) grootste probleem van myo is dat het nodig is voor gezonde aanhechtingen, ga je dat blokken ga je dus blessures in de hand werken ;)

Ik blijf er iig vanaf,veels te gevaarlijk,al zou het vrij te koop zijn

1 mg 770 dollar.....

Linkje? Of heb je een goeie supplier?

mag ik die link gewoon plaatsen??? purepeptides.com
als het niet mag mn excuses alvast

Mag toch dacht ik? Is een legale site volgens mij. Is hetzelfde als bvb xxlnutrition.nl.

hmm kijken wie gelijk heeft bestaat die nou wel of niet
op die site is het wel te vinden maar geen m3 tabvorm

:D Jongens Jongens.
Mystatine blokkers zijn ALLEEN mogelijk via Diep intramusculaire injectie's.
Een depot kan er zich onmogelijk aan vast hechten, das al een ding.
Wat er wel in onderzoek is, omdat idd via een intravitreale injectie toe te dienen en zo'n een temp verhoging te creeren da de gast (blokker) het lichaam aanvaard. Neem er volgende week es mijn sheets bij tijdens de koffie pauze

Terug
Naar boven