Fitness Seller

Mysteryland 2010

• Topic Starter Topic Starter
Nee ML is altijd zon!

Vorig jaar was ook schijtweer voorspelt, maar wat een heerlijk festival weer was dat toen. Niet zo moordend heet zoals vorige week op decibel. Beetje jammer dat stephanie weer draait btw. Raar wijf

jep we gaan ook, hoop wel dat het droog blijft....

De voorspelling voor hoofddorp morgen is 0,2mm van 12 tot 2, daarna droog met af en toe zon. Vorig jaar was het ook niet zo super hoor MrJ.. Dit jaar wordt het nog erger. Maar dat mag de pret niet drukken, we gaan losss ;)

Ga jij ook dan?? :D

En hoe is het weer nog geweest?

Heerlijk weer, goede sfeer, leuke mensen.. Zoals iedere ML :D

wat een top feest was het weer. wel helemaal brak nu

kale, volgend jaar gaan we weer maar eerst over 2 weken het eindfeest van static :D

Het was echt super, het weer was goed en het was echt een groot feest!!
Lekker staan stampen nog!

Boven verwachting goed weer en goed terrein! Alleen op de piramide voor QDance leek het even Lowlands. ;)

Lekker dagje gehad!

@ Seeker: Brute kerel weer! :D

Mooi feestje. Lekkere afsluiting bij q dance ook. Podium ging nog wel beetje fikken trouwens :D

Super weer idd, heb helaas zo'n drie kwart van t festival niet gezien, maar als een tent tof is waarom zou je dr weggaan dan. Q dance stage was kick weer trouwens.

Vond het vuurwerk bij Q een beetje schamel alleen, nosferatu was weer beuken laatste half uurtje.. En dat de stage in de fik stond heb ik inderdaad ook nog gezien! :P

Wat een geknoei met die bussen alleen, ik stond op n gegeven moment in de bus voor hoofddorp terwijl tegen mij gezegd werd dat 't haarlem was.. was uiteindelijk half 2 weer in Haarlem.. ging wel kwart voor 12 bij q weg maar toch..

Boven verwachting goed weer en goed terrein! Alleen op de piramide voor QDance leek het even Lowlands. ;)

Lekker dagje gehad!

@ Seeker: Brute kerel weer! :D

He J,

Kortstondig maar leuk je weer even gesproken te hebben!

2 oktober Fusion in de HMH?

Gr

Mooi feestje. Lekkere afsluiting bij q dance ook. Podium ging nog wel beetje fikken trouwens :D

Hehe, dat was wel mooi ja. Foutje in de constructie gok ik. :D

He J,

Kortstondig maar leuk je weer even gesproken te hebben!

2 oktober Fusion in de HMH?

Gr

02/10 Weet ik nog niet, Houseclassics ben ik er wel 100% zeker bij. Laatste keer helaas. :(

Agenda dit jaar so far:

Mindcontroller · Re-live the past
za 25 september 2010

Pandemonium · The chains of Babylon
za 9 oktober 2010

House meets Hardcore
za 23 oktober 2010

Houseqlassics
za 6 november 2010

Hellbound · The Empire Strikes Back
za 27 november 2010

Nightmare