Fitness Seller

n00bvraag draadloos internet

RoniMoon1989

Competitive Bodybuilder
R.I.P.
Waardering
95
Hoi

Hier thuis heb ik een werkende draadloze internetverbinding. Alleen, hoe geraak ik erop via mijn laptop met xp service pack 2. Mijn maat geraakt er zonder problemen op omdat zijn vista dat vanzelf zoekt maar blijkbaar gaat het anders met mijn xp. Het is een pentium 3 laptop, zou ik misschien nog een netwerkkaart moeten kopen?

Bedankt!

edit: Na wat research te doen lijkt het ernaar dat die die oude laptop van me inderdaad een draadloze netwerkkaart nodig heeft. Ik wil hier niet veel geld aan spenderen. Ik zie dat er nu al in plaats van de traditionele insteekkaarten, nu ook al usb-sticks voor bestaan. Goede/slechte ervaringen hiermee? Zou een stick van 54 mbps genoeg zijn voor mijn snelle telenetverbinding of zal de snelheid gedempt worden?

Laatst bewerkt:
De 54mbps is alleen de theoretische max van het radiokanaal. Maar stel dat je 10mb haalt, dan moet een behoorlijke straffe internetverbinding hebben om de USB-stick de beperkende factor te laten zijn.

Gewoon zo'n okkie-wokkie ding kopen van 10 euro gemaakt voor 3 cent in Taiwan, niks mis mee.

54mbit zal meer dan snel genoeg zijn.

Jup, internet verbinding komt vaak toch niet hoger :)

Terug
Naar boven