Fitness Seller

windows xp

Ga naar de website van je laptop uitgever; ga dan naar drivers en zoek jouw type en installeer even alles.. van chipset drivers tot videokaart driver, the whole deal.

ik zou wel de computer zelf laten zoeken naar drivers en dan verwijzen naar de plek waar je het hebt uitgepakt. in de meeste gevallen installeert hij dan geen toeters en bellen erbij zodat je meer snelheid uit je laptop weer haalt!

gelukt?

• Topic Starter Topic Starter
Ga naar de website van je laptop uitgever; ga dan naar drivers en zoek jouw type en installeer even alles.. van chipset drivers tot videokaart driver, the whole deal.

heb ik al gedaan maar het ligt puur aan de poorten. Wrs zijn het nog oude poorten want ik kreeg 1 keer een foutmelding dat mijn usb poorten sneller zouden werken als ze 2.0 waren dus wrs zijn ze dat niet en krijg ik daardoor vaak "usb apparaat werd niet herkent/werkt mogelijk niet goed" en regelmatig dat hij gewoon uitvalt en zelfs dat ik moet herstarten omdat als ik mijn usb netwerkkaart opnieuw aansluit hij daar totaal niet meer op reageerd :')
Ik heb het eigenlijk alleen bij mijn usb netwerkkaart want mijn kleine externe hd, usbsticks en muis herkent hij altijd direct en die vallen nooit weg.

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

ik zou wel de computer zelf laten zoeken naar drivers en dan verwijzen naar de plek waar je het hebt uitgepakt. in de meeste gevallen installeert hij dan geen toeters en bellen erbij zodat je meer snelheid uit je laptop weer haalt!

Dat heb ik bij sommige drivers idd moeten doen want daar zat zelfs geen setup bij :') Maar als ik kijk bij mijn stuurprogramma's zijn alle drivers geïnstalleerd behalve infrarood en bluetooth. Voor infrarood heb ik geen drivers gevonden. Wel eens geprobeerd van een andere laptop maar die werkten niet :p
en bluetooth waren nogthans de officiele drivers maarjah.. eigenlijk gebruik ik het toch niet dus mijn laptop is in orde voor zover dat hij in orde moet staan.

en wow nice.. ik typte hier zonet 2 berichten onder elkaar en die werden gewoon samengevoegd :D
en big-t je hebt alles verwijderd :(

edit: owja sorry voor de slechte zinsbouw. Ik ben net wakker :p

Ja off-topic en komt toch maar gezeur van.

Terug
Naar boven